ברגע שתבינו את הבעיות הפוטנציאליות הקשורות בשימוש בסורגים, סורגים, מנעולי צילינדר כפולים ושרף פוליקרבונט לשיפור האבטחה, אם יש לכם חלון מעל או ליד הדלת, תבינו מדוע החלפת הדלת כולה עשויה להיות החשובה ביותר. והאופציה הבטוחה ביותר. אם עדיין לא עשית זאת, עליך לעדכן את הברגים והבולטים של הדלת החיצונית.

סטטיסטיקות פריצה של המנעולנים בצפת  מראות ש-65% מהפריצות לבתים מתרחשות על ידי פריצה לדלת הקדמית

האחורית או השירות (שלא לדבר על 12% מהשמועות כאשר גנבים מוצאים את המפתח ה"נסתר" שלך או פשוט מתגנבים פנימה דרך דלת פתוחה). יש כמה עצות בטיחות שבהן תוכל להשתמש כדי לשמור על מנעולי הדלת שלך חזקים ומאובטחים זה להזעיק מנעולן בצפת. סורגים, מנעולים וידיות תפסי דלת חיוניים כדי להגן על המשפחה והבית שלך.

הוספת מנעולי אבטחה כגון תפסי דלתות

שרשראות אבטחה וגדרות דלתות מתנדנדות (כגון אלו שרואים בחדרי מלון) היא דרך מהירה וקלה להגן על עצמך מפני פולשים לא רצויים לביתך. מנעולים אלו מספקים שכבת אבטחה נוספת ויכולים לשמש כגורם מרתיע בפני פולשים, בין אם הם שותף חטטן לדירה או בעל בית חסר מצפון. בשימוש בשילוב עם דלת מתכת, סוג זה של מנעול יכול לספק יותר ביטחון. המנעול מותקן על ידית עגולה ועושה שימוש במפתח למניעת סיבוב הידית וגישה לחור המנעול.

הברגים מקובעים מבפנים כאשר המנעול מותקן מהצד השני

הסר את הברגים מבתיקי הבריח ומסגרת הדלת. התקן מנעול חזק לדלת עם לוחית פתח לחיזוק המשקוף. ודא כי פתח הדלת עם הבריח מחובר צמוד (תמונה 3), לאחר מכן הדק את הבריח ולאחר מכן את צילינדר הבריח.

אם כל מה שיש לך על הדלת

הוא מנעול ידית, אתה יכול להוסיף שכבה שנייה של אבטחה עם מנעול בריח הממוקם 6-8 אינץ' מעל או מתחת לידית הדלת. יש אנשים מצפת שמתקין בריח צילינדר כפול אם יש זכוכית בטווח של 40 אינץ' ממנעול הדלת. הבורג ארוך יותר מהתפס של המנעול הידני, ולכן לגנב יהיה קשה יותר "להניף" את הדלת ולפתוח אותה. כאשר גנב נכנס ובועט בדלת שלך, גם אם יש לך מנעול בריח בגלל שהברגים קצרים מדי, המשקוף ייסדק.

גנב יכול לבחור סוג זה של מנעול עם התקפה חזקה

כגון שימוש בכרטיס אשראי או חפץ דומה כדי לדחוף את הבריח ולפתוח את הדלת. מכיוון שאפשרות הנעילה הזו עובדת, אתה מונע מהדלת להשאיר את הדלת פתוחה בפני מישהו שעלול לנסות לפתוח את המנעול. אם מנעול ידית הוא ההגנה היחידה שלך בדלת החיצונית שלך, הבית שלך עלול להיות פגיע. לכן, אין להשתמש במנעולי ידיות על דלתות כניסה מכיוון שניתן לפרוץ אותם עם כלים בסיסיים כמו פטיש או מפתח ברגים, אלא מומלץ מנעולן בצפת בלבד.

כמה מנעולי פקה מגנים באופן מלא על דלתות הארונות, מה שהופך אותן לאפשרויות אטרקטיביות לאחסון חומרים רגישים. ניתן להתקין תפסי מנעולים על דלתות הארונות, כך שניתן לאבטחם באמצעות מנעול, מפתח קומבינציה או מנעול מפתח עצמאי.
למידע נוסף בתחום של מנעולים לדלתות בצפת ומנעולים לדלתות ביטחון יש לבקר ב- ofirlock.co.il

פנקס להרכבה על פני השטח

המותקן על המשטח הפנימי של הדלת, הוא סוג נוסף של פנקס אבטחה. אנשים רבים בוחרים בשילוב מנעול לדלת אבטחה לבית באמצעות סטים המשלבים מנעול כניסה עם בריח. ישנם מנעולי דלתות רבים אחרים ורבים מהם נכללים בחמש הקטגוריות של ידיות דלתות, בריחים, מנעולי פקה, מנעולי תליה ומנעולי שקע.

לדוגמה

מנעולי ידית ידית משמשים לדלתות פנים ומתפקדים באותו אופן כמו מנעולי ידית. יכולת תמרון דלת היא גורם חשוב נוסף בעת התקנת מנעול, שכן חלק מהמנעולים עובדים עם יכולת תמרון מסוימת של הדלת. בנוסף, דלתות אלו תוכננו במיוחד לבטיחותכם, כך שמנגנוני הנעילה נראים מעט גדולים יותר ממערכות דלתות חיצוניות אחרות.

הנח את המנעול והידית על כל סוגי דלתות האבטחה שלנו

מנעול בריח כבד – לנעול וידית זה יש מנגנון נעילה וידית המותקנות בנפרד על הדלת. כספת חזקה זו כוללת מארז מתכת, שאקל מכוסה ויניל לעמידה בפני שריטות של דלתות, ומארז עמיד בפני מזג אוויר לשמירה על מפתחות יבשים. ניתן להשתמש במנעול הראשי על ידיות וידיות, אך לא על פתחי ידיות.

הם ניידים

מה שאומר שבניגוד לסוגים אחרים של מנעולים, הם אינם מחוברים באופן קבוע לדלת או לכל דבר שמשתמש בה. הם מושחלים ומשתמשים בחתיכות שקע שנוספו לחלק הפנימי של הדלת. מנעולי שקע, מה שנקרא כיסים או חריצים חתוכים לדלתות, פועלים בצורה דומה לבריח. סוגים אלה של מנעולי אבטחה משתמשים לרוב בסורגים כדי לנעול דלתות.

לכן

חשוב להשתמש במנעול משולש כדי לשמור על תקינות הדלת המשוריינת שלכם. מנעולים משולשים בטיחותיים משמעותית ממנעולים בודדים מהסיבה הפשוטה שהם ננעלים בשלושה מקומות במשקוף ולא ניתן להרים אותם למעלה או למטה. ניתן להשתמש ב-Calslock על ידי הצמדת המנעול לחלוץ ולאחר מכן דחיפה ומשיכת פס ההזזה לאחור כאשר הדלת פתוחה.

אך לאחר החלפה או תיקון של לוח החזית של חלק זה של הדלת

קל יותר לחזור למקום בטוח. הסיבה לכך היא שהאופי הפתוח של הדלת עשוי שלא לספק פונקציונליות מספקת כדי לאבטח את העוגן למנעול. זה גם יהיה קשה יותר לשבור, אם כי עדיין ניתן לקדוח את המוטות בדלתות כשהן מתחברות למנעול אם תחליט להוסיף אותם.

אחת הבעיות הגדולות ביותר שיש לאנשים עם דלתות כניסה היא שהן אינן מחוזקות כראוי או מאובטחות על ידי מנעולים שהתקין המנעולן בצפת. זו הסיבה שגם אם זה נשמע כל כך פשוט, כל כך חשוב לשמור על הדלתות (והבריחים) סגורים כל הזמן.

הדלת הקדמית או האחורית היא נקודת הכניסה הנפוצה ביותר עבור גנב. כניסה בטוחה מתחילה בדלת יציבה ובריח בדרגה 1 או 2 עם בריח מוצק של 1 אינץ'.

אתה תמיד יכול להשתמש במערכת נעילת דלת מבוססת לוח מקשים

כדי ליצור התקנה בטוחה ונוחה יותר לכניסה לדלת שלך. זה מונע מאנשים לנסות להזין מספרים אקראיים רק כדי לפתוח את הדלת. אחסן בבטחה את המפתח או המפתח הרזרבי שלך ממש ליד דלתך עם מנעול ראשי נייד הגדר את מנעול השילוב שלך. אם אתם מטיילים לבד ורוצים להיות בטוחים בפרטיות ובביטחון שלכם, מנעול זה הוא בחירה מצוינת.