הניתוח שלנו של 20 הערים המובילות להשקעות נדל"ן התבסס על מגמות הנדל"ן העדכניות ביותר, שיעורי שבח, מחירי שכירות, גידול בעבודה, תלות כלכלית, איכות חיים ועוד מגמות נדל"ן וערכו רשימה של מיטב הנדל"ן. שווקים ב-2021 בהתבסס על גידול שנתי במכירות ועליות מחירים שמשקיעי נדל"ן צריכים לצפות ב-2021. עם זאת, מאמר זה יעזור לך לענות על השאלה הזו. השאלה, בהסתכלות על השווקים הטובים ביותר השנה, כיצד לבחור שוק בהתבסס על אסטרטגיית ההשקעה שלך וכמה מיקומים פוטנציאליים שיכולים להיות מדורגים בין הערים המובילות להשקעות נדל"ן ככל שאנו מתקרבים לשנת 2021.

כדי לסקור את סיכויי השקעה בשוק הנדל"ן של Raleigh, NC, נתמקד בגורמים החשובים למשקיעים, במקום לצטט את האינדיקטורים הרבים של איכות חיים גבוהה ופרסים שעיר זוכה למושכים תושבים חדשים לאזור. לעיר היחידה בקליפורניה ב-25 המובילים, לפרסנו ערכי נכסים נמוכים יחסית בקליפורניה ודירוג טוב של 61%. קליפורניה היא הפחות אטרקטיבית ברשימת 15 המדינות המובילות להשקיע בנדל"ן בשנת 2021 בגלל יוקר המחיה שלה, אבל היא ברשימה בגלל שוק הנדל"ן האטרקטיבי שלה.

לוס אנג'לס נחשבת בדרך כלל כבחירה נבונה להשקעה בנדל"ן לטווח ארוך

מכיוון שהיא תמיד מקום אטרקטיבי לחיות בו, משקיעים כמעט תמיד מקבלים לפחות את הכספים בחזרה, ורובם מקבלים תשואה ראויה . בשל יוקר המחיה, הזדמנויות עבודה רבות ופוטנציאל עתידי עצום, הפניקס צפויה להפוך לאחד משווקי הנדל"ן המובילים השנה. בנוסף, יש לטמפה ארבע חברות Fortune 500 ועוד ארגונים מצליחים רבים המדרגים את העיר כאחת הערים היעילות במדינה על המפה.

טמפה ידועה גם בתיירות ובאקלים שטוף השמש שלה

מה שהופך אותה ליעד לפנסיונרים ולתושבים לטווח קצר שמחפשים דירות להשכרה. עם למעלה מ-1.5 מיליון תושבים וקצב גידול אוכלוסיה של 14% במהלך 10 השנים האחרונות, ג'קסונוויל ביססה את עצמה כעיר מלאה במתקני תעשייה ומערכת בריאות יוצאת דופן. עם כלכלה תוססת של למעלה מ-130 מיליארד דולר וענף פיננסי ובריאות משגשג, לטמפה יש צמיחה של 71% בתעסוקה מהממוצע הארצי. זוהי גם הכלכלה הגדולה והחזקה בעולם עם קצב חדשנות גבוה מאוד, זרם עצום של מהגרים והזדמנויות.

מבחינת השקעה

יש הרבה חברות רשומות בענף המספקות שירותים וייעוץ נלווים. כדי להקל על חייכם, אנו ממליצים לכם לפנות ליועץ השקעות שיוכל לעזור לכם להשקיע בכמה משווקי הנדל"ן הטובים ביותר בארה"ב. אתרים אחרים מספקים כלים לניתוח השווקים הטובים ביותר ולבחירת נכסים להשקעה. האתר מסייע למשקיעי נדל"ן מתחילים ומנוסים לחקור את השוק הטוב ביותר להשקעות רווחיות, לנתח את שיעורי התפוסה והפנויות, למצוא נתונים מהימנים לניבוי הכנסות והוצאות משכירות, ולמצוא נכסים סבירים למכירה.

אתר האינטרנט והפורום הפופולרי הזה למשקיעי נדל"ן מכילים יותר מ-2 מיליון חברים ומספקים עצות בכל נושא נדל"ן שניתן להעלות על הדעת

כולל מציאת השותפים הטובים ביותר למיזמים משותפים, עסקאות, מימון ופתרונות השקעה בנדל"ן. אם אתם מכירים חברות כמו פרוספר ו-LendingClub, המקשרות בין לווים למשקיעים שמוכנים ללוות כדי לענות על צרכים אישיים שונים כמו חתונות או שיפוץ בתים, תבינו איך להשקיע בנדל"ן באינטרנט. ישנן אפשרויות השקעה רבות עבור פלטפורמות מימון המונים. אתה יכול לבחור היכן בערימת ההון אתה רוצה להשקיע-חוב או הון-והסכום שאתה רוצה להשקיע.

עם זאת

יש כמה הצעות זמינות למשקיעים שאינם מוסמכים, כמו גם eREITs, REITs פרטיים שנוצרו על ידי פלטפורמות שבהן משקיעים יכולים להשקיע עד 500 $. עם זאת, יש כמה פלטפורמות פחות בלעדיות כגון Fundrise ו- RealtyMogul המאפשרים למתחילים להשקיע עד $500. דרך אתרים אלו, אתה יוצר חשבון ובוחר אסטרטגיית תיקים המבוססת על היעדים שלך עם ברוקרים המגוזרים את כספך על פני מגוון קרנות השקעה, או שאתה גולש ובוחר השקעות כדי לעדכן אותך על התקדמותם באמצעות לוח מחוונים מקוון הפועל מסביב לשעון ושבעה ימים בשבוע. רבות מהפלטפורמות הללו פתוחות רק למשקיעים מוסמכים שזוהו על ידי ה-SEC כיחידים שהרוויחו יותר מ-$200,000 ($300,000 עם בן/בת זוג) בכל אחת מהשנתיים האחרונות או שיש להם שווי נקי של מיליון דולר או יותר. , לא סופר את מקום המגורים העיקרי.

חלופות עבור אלה שאינם מסוגלים לעמוד בדרישה זו כוללות Fundrise ו- RealtyMogul

אם יש לך גישה לאשראי או שיש לך כסף להשקיע, שקול נדל"ן וקנה נכס להשכרה חד-משפחתית. אתה יכול להיות בכל מקום בעולם, העקרונות הבסיסיים של עבודה עם נדל"ן נשארים זהים – אתה רוצה לבחור את אותם מקומות להשקעות הנדל"ן שלך שבהם ההחזר על ההשקעה הוא גבוה.

אם בבעלותך דירה

אז אתה צריך לוודא שאתה יכול לבצע את התשלומים, בעוד שבעלי בתים רוצים מספיק כסף כדי לבצע תיקונים ולכסות את המשכנתא אם השוכר לא יכול לשלם את שכר הדירה. טויו חושב שעכשיו זה זמן טוב לעשות קניות אם אתה בטוח בעבודה ומוצא את הבית שאתה רוצה. עם זאת, לדברי פרנסיוסה, אפילו הפסקה זמנית של הכנסה עלולה לא לעכב אותך.

בין אם משקיעי נדל"ן משתמשים בנכס שלהם

כדי לייצר הכנסה מדמי שכירות או לוקחים את הזמן שלהם עד שהזדמנות המכירה המושלמת תופיע, אפשר ליצור תוכנית השקעה חזקה על ידי תשלום חלק קטן יחסית מההשקעה לפני שווי הנכס הכולל. משקיעי נדל"ן רואים תשואות גדולות על השקעות נדל"ן בשוק של היום, אבל משקיעים מנוסים יותר מחשבים שיעור משוער של החזר על ההשקעה (ROI) לפני רכישת נכס. כדי לחשב את ההחזר על ההשקעה בנדל"ן, בצע את השלבים הבאים.

שוק Roofstock מקל על מציאת נכסים להשכרה בתעריפים אלה

נדל"ן שנרכש מתחת למחירי השוק נוטה לגדול עם הזמן. בעוד שתעריפים נמוכים יכולים להפוך את הנדל"ן לנגיש בתחילה, המוכרים יכולים גם להעלות את המחיר המבוקש כדי לקבל חלק מהערך שנוצר מהתעריפים הנמוכים.

זה אומר שדי קל לצאת מההשקעה ולמצוא קונה לבית שלך. במילים אחרות, אתה לא צריך סוכן נדל"ן והעברת בעלות כדי להרוויח כסף על ההשקעה שלך.

REITs הון מסורתיים יותר במובן זה שהם מייצגים בעלות על נדל"ן

בעוד ש-REITs למשכנתאות מתמקדים בהכנסות ממימון משכנתאות נדל"ן. קבוצות השקעות בנדל"ן השקעה בקבוצת השקעות בנדל"ן (REIG) היא אחת הדרכים לשמר את פוטנציאל הרווח של נכס פרטי להשכרה, וזה ללא ספק יתרון גדול יותר מאשר מסחר ב-REIT בפרמיה.
למידע מורחב בנושא של איפה כדאי לעשות השקעות נדל"ן בארה"ב והשקעות נדל"ן בארהב עליך להעיף מבט באתר