הבעיות בביקור אצל הרופא

שירות הרופא בבית הוא דרך חדשה לקבל טיפול רפואי. זהו סימן של זמנים, שכן יותר ויותר אנשים גרים באזורים מרוחקים או עסוקים מכדי למצוא זמן לבקר את הרופא שלהם.

שירות מסוג זה יכול להיות מוצע על ידי חברה המשכירה רופאים מבתי חולים או מרפאות, או שזה יכול להיות שירות עצמאי שיש לו רופאים משלו. האפשרות הראשונה היא הבחירה הנפוצה ביותר לאזורים מרוחקים ולאנשים שאין להם זמן לבקר במשרד הרופאים שלהם.

במקרה האחרון, יש לך מגוון רחב יותר של אפשרויות מכיוון שאתה יכול לבחור את הרופא שלך ולקבוע את הפגישות שלך לפי לוח הזמנים שלך. כך יש פחות צורך בגמישות מצד המטופל והם יכולים להיות בטוחים שתמיד יקבלו תור כשירצו.
לעוד פרטים נוספים אודות מי צריך שירות של רופא עד הבית כדאי לבקר ב- meda-ly.co.il

בארצות הברית, למעלה משליש מהאוכלוסייה חיה ללא רופא קרוב. זה נכון במיוחד באזורים כפריים. באזורים אלה, אנשים חייבים לנסוע מרחקים ארוכים כדי לראות רופא או לבקר בבית חולים. זה יכול להוביל לבעיות חמורות.

חלק מהבעיות הללו הן:

– חוסר גישה לטיפול במצבים כרוניים

– קושי בקביעת תור לשירותים שאינם חירום

– חוסר המשכיות בטיפול ומעקב מול רופאים

המדריך המלא לשירותי הרופא הניתנים בבית

אנשים רבים בוחרים להישאר בבתיהם כשהם מזדקנים, אך אין זה אומר שהם אינם זקוקים לטיפול רפואי. למעשה, לאנשים רבים קל יותר לקבל את הטיפול הרפואי הדרוש להם בבית, ובמקרים מסוימים זוהי אפשרות טובה יותר עבורם. מאמר זה יעבור על מי זקוק לשירות רופא בבית, מה יעשה הרופא כשהוא מגיע אליכם הביתה וכיצד תוכלו למצוא רופא המעניק שירותים אלו.

רופאים מספקים שירותים בבית מסיבות רבות ושונות. אנשים מסוימים עשויים פשוט להעדיף את הפרטיות של הבית שלהם בעוד שאחרים עשויים להזדקק לטיפול מיוחד יותר שיכול להינתן רק על ידי רופא. רופאים יכולים לספק שירותים כגון:

-ביקורי בית

-התערבות במשבר

-ניהול מחלות כרוניות

-מעקב לאחר ניתוח

-טיפול באוסטיאופורוזיס

-טיפול בדמנציה

כולנו יודעים שתעשיית הבריאות היא אחת התעשיות הצומחות ביותר בעולם. האוכלוסייה מזדקנת ואנשים רבים חיים יותר. המשמעות היא שיש צורך גובר בטיפול רפואי בבית.

הרופאים מספקים כעת את שירותיהם בבית. הם מספקים מגוון שירותים, החל משיחות בית ועד לביקורי רפואה טלפונית, והם יכולים לספק שירותים אלה מרחוק או באופן אישי. ניתן למצוא רופאים בפרקטיקה פרטית, בבתי חולים, במרפאות או בארגונים אחרים הקשורים לבריאות כמו בתי אבות והוספיסים.

השירות של הרופא הניתן בבית נע בין מצב חירום רפואי לניהול מחלות כרוניות ועד טיפול מונע לאנשים בריאים שרוצים להישאר כך – לא משנה היכן הם גרים או בני כמה הם.

מבוא: רופאים ואחיות הם הקבוצה התעסוקתית המבוקשת ביותר בעולם

רופאים ואחיות הם קבוצת המקצוע המבוקשת ביותר בעולם. הם תמיד מבוקשים מאוד, אבל הם גם מקבלים שכר גבוה. זו הסיבה שאנשים הזקוקים לטיפול רפואי בבית, אך אינם יכולים להרשות לעצמם רופא או אחות, פונים לרפואה טלפונית.

טלרפואה הוא שירות בריאות חדשני שקיים כבר עשרות שנים. היא מאפשרת למטופלים להתייעץ עם רופאים ואחיות מרחוק באמצעות ועידת וידאו או אמצעים טכנולוגיים אחרים. המטופל יכול להיות בכל מקום בעולם והרופא או האחות יכולים להיות על מסך המחשב שלהם.

הצורך בשירות רופא בבית גובר ככל שאנשים חיים זמן רב יותר ועצמאי יותר. זה נכון במיוחד למי שאין לו מטפלת משפחתית או מתגוררים באזורים מרוחקים.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים להזדקק לשירות של רופא בבית, כגון:

– אין להם זמן לעזוב את בתיהם כי הם עסוקים מדי;

– הם לא יכולים להרשות לעצמם הסעות לבית החולים;

– הם גרים רחוק מבית החולים ולוקח יותר מדי זמן להגיע לשם ברגל או ברכב;

– מצבם הבריאותי אינו מאפשר להם לנסוע.