Google Ads מאפשרת לך לפרסם ולקדם את המוצרים והשירותים שלך כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות. Google Ads היא תוכנית הפרסום המקוון של גוגל. Google Ads מאפשרת לך ליצור מודעות מקוונות כדי להגיע לקהל המתעניין במוצרים ובשירותים שאתה מציע. Google Ads (לשעבר Google AdWords) [2] היא פלטפורמת פרסום מקוונת שפותחה על ידי Google שבה מפרסמים מציעים להציג פרסומות קצרות, הצעות שירות, רשימות מוצרים או סרטונים למשתמשי האינטרנט. מערכת AdWords מבוססת בחלקה על קובצי Cookie ובחלקה על מילות מפתח שהוגדרו על ידי מפרסמים.

בכל פעם שמשתמש מבצע חיפוש ב-Google

AdWords מפעילה מכירה פומבית כדי לקבוע אילו מודעות חיפוש יופיעו בדף תוצאות החיפוש ולקבוע את המיקום של מודעות אלו. היתרון של מודעות חיפוש הוא שאתה רואה את המודעה שלך במקום שבו רוב האנשים מחפשים מידע לראשונה – בגוגל. זו הסיבה שכאשר אתה מחפש מוצר ספציפי בגוגל, תראה מודעות של מותגים שונים בחלק העליון ו/או בצד. החיפוש טוב למפרסם מכיוון שהתוצאות המובילות בגוגל בדרך כלל מקבלות את הרוב המכריע של תנועת החיפוש.

דרך רשת החיפוש של המודעות

גם אם לקוחות פוטנציאליים לא ילחצו, הם רואים את המותג שלך, הסלוגן שלך, מה יש לך להציע, וכל מה שאתה משתמש בו כדי להציג. תוכל להציג את המודעות שלך ליותר אנשים מאשר אם Google הייתה מנסה להציג את המודעות שלך רק לאנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר ללחוץ או להמיר. אתה יכול להמר על זה וגוגל תצמצם את טווח ההגעה של המודעה שלך להמונים ובמקום זאת תציג אותה לאנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לבצע המרה.

מכיוון שמעט מפרסמים נוטים להתמקד במודעות SPG

אתה יכול להשתמש במודעות ממומנות של Google כדי להשיג לידים ממוקדים יותר עבור העסק שלך. מודעות ממומנות של גוגל, הידועות גם בשם מודעות GSP, יכולות להיות מקור מצוין לתנועה נוספת בשל העלות הנמוכה שלהן לקליק.

קידומי מכירות ממומנים בג'ימייל מופיעים ברשת המדיה של גוגל

אך בניגוד למודעות רגילות לתצוגה, קידום מכירות ממומן בג'ימייל נראים כמו אימיילים, לא מודעות באנר. באופן כללי, קידום מכירות ממומן בג'ימייל פועל בצורה הטובה ביותר כאשר אתה רואה אותם כשילוב של פרסום ברשת המדיה ושיווק בדוא"ל. קידום ממומן בג'ימייל דורש שתי קליקים על מודעה כדי להביא מבקר מג'ימייל לאתר או לדף הנחיתה שלך, כך ששיעור הקליקים שלך עשוי להיראות הרבה יותר טוב ממה שהוא באמת.

דרך יעילה נוספת להשתמש במודעות Gmail

היא מיקוד מחדש. עם רשת המדיה של Google, אתה יכול להרחיב את טווח ההגעה שלך עם מודעות תצוגה ממוקדות שהקהל שלך רואה כשהוא גולש באתרים המועדפים עליו, צופה בסרטוני YouTube, משתמש במודעות לנייד ואפילו בודק את ה-Gmail שלו. SPG פועל ברשת המדיה של Google, כך שתוכל ליצור קמפיינים של Gmail הממקדים למשתמשים שכבר ביקרו באתר שלך… אך לא ביצעו המרה.

גוגל מציעה את היכולת למקד ספציפית למודעות וידאו

לא למודעות הרחבות יותר ברשת המדיה. כעת, לאחר שהבנתם כיצד פועלת Google Ads, בואו נסתכל על הסוגים השונים של Google Ads שתוכלו להשתמש בהם בקמפיינים שלכם. כעת, לאחר שכיסינו את ההבדלים הבסיסיים בין Google AdWords ו-Facebook Ads (או חיפוש בתשלום ומדיה חברתית בתשלום), בואו נסתכל על החוזקות של כל פלטפורמה וכיצד להשתמש בשתי החברות ביעילות.

בעוד שפרסום בפייסבוק יכול להיחשב דומה לגוגל אדוורדס בכך שמפרסמים המשתמשים בשתי הפלטפורמות בעצם מקדמים את העסק שלהם באינטרנט

שם מסתיים קווי הדמיון. חברות מסוימות בוחרות להפעיל גם מודעות Google Ads וגם מודעות מדיה חברתית בתשלום, מכיוון שכל אחת מהן מציעה אסטרטגיות מיקוד שונות התואמות את הפונקציונליות של הפלטפורמות שלהן.
עבור עוד מידע בתחום של קידום ממומן בגוגל אדס באפשרותך לבדוק כאן: tzd-seo.org.il

Google Ads שווה את זה מכיוון שהיא מספקת לעסקים בכל הגדלים דרך חסכונית להגיע לקהלי יעד כמעט בלתי מוגבלים

עם 1.2 טריליון חיפושים בשנה, 3.5 מיליארד משתמשים ביום ו-40,000 חיפושים בשנייה, בטוח לומר ש-Google Ads מציעה מספר כמעט בלתי מוגבל של הזדמנויות למשווקים המעוניינים להגביר את המודעות והמכירות למותג. אם אתה מפרסם שרוצה להתחיל לנצל את הכמות האסטרונומית של החיפושים שמתרחשת בגוגל מדי יום ולקבל במהירות את תשומת הלב הדרושה לך כדי להגדיל את השורה התחתונה שלך, אין דרך טובה יותר להתחיל מאשר להירשם לגוגל אדס. .

חברות רבות מנצלות את היתרונות של Google AdWords ו-Facebook Ads

כדי למקסם טווח הגעה, להגדיל לידים ומכירות, למצוא לקוחות חדשים ולהרוויח הוצאה משמעותית על פרסומות על ידי יישום אסטרטגיות שונות התואמות את היכולות של כל החזר פלטפורמה. בדיוק כשגוגל אדוורדס ממשיכה להתנסות בפורמט מודעת הטקסט שלה בתשלום לקליק, פייסבוק בוחנת כל העת כיצד לספק למפרסמים פלטפורמה שיווקית מצוינת וחוויה מקוונת מספקת ומתגמלת למשתמשים.

מפרסמים המשתמשים ב-AdWords מציעים הצעות למילות מפתח

מילים וביטויים ספציפיים הכלולים בשאילתות חיפוש שהוזנו על ידי משתמשי Google – בתקווה שהמודעות שלהם יופיעו לצד תוצאות החיפוש של שאילתות אלו. כשאנשים שומעים "Google Ads", הדבר הראשון שהם חושבים עליו הוא העברת תנועה באמצעות מודעות תשלום לקליק בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. מודעות חיפוש מופיעות גם ב-Google Play, Google Maps, Google Images ואפילו בלשונית Google Shopping.

אם יש לך מוצרים פיזיים

מודעות שופינג של Google יכולות ליצור לידים על ידי הצגת המוצרים שלך ישירות לקונים. אתה יכול להפעיל מסע פרסום של קניות דרך Google Merchant Center, שבו תוכל ליצור את מודעת הקניות שלך על ידי הזנת מידע ספציפי על המוצר שנשלף על ידי Google.

בין אם ברצונך להשתמש ברשימות דוא"ל תחרותיות או לקבל תגובות ישירות מ-Gmail

מודעות GSP יכולות לספק יותר חופש ממודעות תצוגה מסורתיות. GSP הוא סוג מודעה ייחודי שמופיע רק בתיבות הדואר הנכנס האישיות של Gmail (לא בתיבות הדואר הנכנס של Google Business Apps) בכרטיסייה קידומי מכירות.