מבוא: כיצד עכברים אורטופדיים עוזרים לכאבי שורש כף היד ומה כדאי לחפש בעכבר אורטופדי?

העכבר האורטופדי הוא מכשיר המשמש להקלת כאבם של אנשים הסובלים מתסמונת התעלה הקרפלית. עכברים אלו יכולים לשמש אנשים שחווים כאבים בשורש כף היד עקב עבודתם, או כאלה שמתאוששים מניתוח.

ישנם סוגים רבים ושונים של עכברים אורטופדיים זמינים בשוק לרכישה. הדבר החשוב ביותר שיש לחפש בעת רכישת עכבר אורטופדי הוא היכולת שלו להפחית את הלחץ על פרק כף היד והזרוע, וקלות השימוש בו.

עכברים אורטופדיים נועדו למזער את העומס על פרקי הידיים והזרועות שלך. יש להם סוג ספציפי של עיצוב שנועד להפחית את הלחץ על פרק היד והזרוע שלך, מה שיכול לעזור עם כאב.

יש כמה דברים שאתה צריך לחפש בעכבר אורטופדי:
למידע נוסף אודות עכבר אורטופדי לכאבים במפרק היד באפשרותך לבדוק ב- ishopy.co.il

– עיצוב ארגונומי – אורך העכבר – צורת יד – גודל העכבר

לחלק מהעכברים האורטופדיים יש כרית ניתנת להסרה, וזה מועיל אם אינך בטוח באיזה גודל לקבל.

הקדמה: האם הגיע הזמן להחליף את העכבר לעכבר אורטופדי?

עכבר אורטופדי הוא מכשיר אשר נועד להפחית כאבים בשורש כף היד ולמנוע תסמונת התעלה הקרפלית. זה יכול לשמש אנשים שחווים כאב בפרקי היד שלהם בזמן העבודה על המחשב. עכבר אורטופדי ידוע גם כעכבר ארגונומי או עכבר אנטי-RSI.

העכבר האורטופדי הראשון הוצג בשנת 1972 על ידי חברה בשם Right Hand Systems. הוא תוכנן לשימוש על ידי מפעילי מחשבים שנאלצו לעבוד עם המקלדת והעכבר בו זמנית במשך שעות ארוכות, מה שגרם לאי נוחות וכאבים בידיים, בפרקי הידיים, בזרועותיהם ובכתפיים. העכברים האורטופדיים פותחו במקור עבור אלה שצריכים להשתמש במחשבים כל היום כמו מתכנתים ומהנדסים.

בשנים האחרונות, חברות נוספות מציגות דגמים חדשים של עכברים אורטופדיים

העכבר הוא חלק חיוני מכל תחנת עבודה במחשב והוא אחד הפריטים המשומשים ביותר בכל משרד. עכברים עשו דרך ארוכה מאז הימים הראשונים של המצאתם.

סוגי העכברים הנפוצים ביותר הם עכברים חוטיים, עכברים אלחוטיים ועכברי כדור עקיבה. עכבר קווי טיפוסי מכיל כבל שמתחבר למחשב, שאורכו יכול להיות בין מטר אחד ל-10 מטר. לעכבר האלחוטי אין כבל, אלא שולח אותות למחשב באופן אלחוטי באמצעות אינפרא אדום או גלי רדיו. עכברי Trackball הם ייחודיים בכך שהם משתמשים בכדור כהתקן קלט ולא בגלגל או מקודד אופטי כמו בסוגים אחרים של עכברים.

בעיה נפוצה בשימוש בכל סוג של עכבר היא שלאורך זמן הם גורמים לכאב בשורש כף היד עקב תנועות ולחץ חוזרים ונשנים

5 העכברים האורטופדיים המובילים שנבדקו כעת זמינים בשוק

חמשת העכבר האורטופדי הנבדק ביותר יידונו במאמר זה. כל העכברים הללו מספקים נוחות והקלה לאלה עם כאבים בשורש כף היד.

1) העכבר האנכי המתפתח: עכבר זה נועד להפחית את הלחץ על היד ועל פרק כף היד. יש לו גם עיצוב אנכי המפחית את הסיכון לתסמונת התעלה הקרפלית.

2) עכבר משענת היד הימנית המתפתחת: לעכבר זה יש עיצוב ימני המספק הקלה למי שיש לו תסמונת התעלה הקרפלית או RSI (פציעת מאמץ חוזרת).

3) העכבר האנכי Evoluent 4XL: העכבר הזה נוצר במיוחד עבור אנשים גבוהים יותר, מה שאומר שהם לא צריכים לכופף את זרועם כל כך כדי להשתמש בו. יש לזה גם

שוק העכברים חווה שינויים רבים בשנים האחרונות. מאופטי ללייזר, מחווט ועד אלחוטי ומסגנון כדור לכדור עקיבה, היו הרבה תוספות חדשות.

שינוי אחד כזה הוא הכנסת עכברים ארגונומיים לאנשים הסובלים מכאבים בשורש כף היד עקב שימוש חוזר בעכבר.

מאמר זה יסקור את 5 העכברים האורטופדיים הנבדקים המובילים הזמינים כיום בשוק ויעזור לך למצוא את העכבר הארגונומי הטוב ביותר עבורך.

עכבר ארגונומי נועד להפחית את הלחץ על פרק כף היד שלך במהלך שימוש ממושך על ידי התאמת צורתו וגודלו בהתאם לגודל היד שלך. הוא גם מעוצב עם משטח שטוח המאפשר לכף היד שלך לנוח עליו בנוחות ללא תנועות כיפוף או פיתול לא טבעיות.

ישנם יתרונות רבים הקשורים לשימוש

איך לבחור איזה עכבר אורטופדי מתאים לך?

נעבור על הסוגים השונים של עכברים אורטופדיים ולמה הם מתאימים ביותר.

הסוג הראשון של עכבר נקרא עכבר אנכי. סוג זה של עכבר נועד להישמר במצב זקוף, בדומה לאופן שבו היית מחזיק עט. החיסרון בעיצוב זה הוא שיכול להיות קשה לאנשים עם דלקת פרקים באצבעות ובידיים להשתמש במכשיר.

הסוג השני של העכבר נקרא עכבר אחיזת כף היד. מכשיר זה מאפשר לך לאחוז במכשיר ביד, כאילו היה שלט רחוק או בקר משחק גדול מדי. עם עיצוב זה, אינך צריך להרים את זרועך מהשולחן בזמן השימוש במכשיר, מה שיכול להקל על כאבי פרק כף היד שלך.

הסוג השלישי של עכבר אורטופדי הוא

אם אתה מחפש את העכבר האורטופדי הטוב ביותר, אז אתה צריך לקרוא את המאמר הזה. אנו נספק לך ביקורות על 10 העכברים האורטופדיים המובילים באמזון.

מאמר זה יספר לכם גם כיצד לבחור עכבר אורטופדי לצרכים שלכם. נדבר גם על איזה סוג של עיכוב זמין בעכברים אלה וכיצד להשתמש בו.