כשאתם שומעים את המושג "אומנות" מה עולה לכם בראש? 

תנו לנו לחדש לכם, הליך עיבוי ועיצוב שפתיים הוא למעשה אומנות של ממש. הרופא המטפל חייב להיות בעל מקצועיות רבה בכל הקשור לפיסול, עיצוב והתמצאות בהרכב אזור השפתיים. 

שפתיים מעוצבות ומלאות מהוות חלום עבור רבים. החדשות הטובות הן שחלומכם יכול להתגשם ביתר קלות, דווקא. אבל, ויש אבל, תוצאה טובה תלויה במידת המקצועיות של הרופא המטפל.  

ד"ר אוליבר קרייגר, מומחה לרפואה אסתטית המציג מעל 20 שנות ניסיון יכול להגשים את חלומכם על הצד הטוב ביותר. 

עיבוי ועיצוב שפתיים- כיצד?

בטרם תחילת ההליך הטיפולי, תוזמנו לשיחת יעוץ ואבחון בה יקבעו אזורי הטיפול. עם תחילת הטיפול, הרופא המטפל יבצע הרדמה מקומית באמצעות משחת אלחוש, יזריק את חומר העיבוי או הפיסול "חומצה היאלורונית"  ובעזרת אצבעות ידיו יעצב לכן את השפתיים בהלימה למראה הפנים שלכן. 

עיבוי ועיצוב שפתיים- משך זמן הטיפול

הליך עיבוי ועיצוב שפתיים הינו הליך פשוט ומהיר יחסית האורך כ- 15-20 דקות. זכרו, עובדה זאת לא מעניקה אישור לביצוע ההליך בכל מקום, אלא נדרש רופא מומחה ובעל ניסיון לא רק למען תוצאה טובה אלא גם בכדי למנוע נזקים העלולים להיגרם בביצוע הליך שגוי. 

עיבוי ועיצוב שפתיים- למי?

מקובל לחשוב שהליך עיבוי ועיצוב שפתיים הוא נחלתן של הנשים בלבד. אך לא, הליך זה מיועד לגברים ונשים כאחד המעוניינים בשפתיים מלאות, משורטטות וחושניות. 

עיבוי ועיצוב שפתיים- תופעות לוואי

אמנם הליך עיבוי ועיצוב השפתיים הינו הליך פשוט וקצר יחסית, אך כמו בכל הליך רפואי, גם הוא עשוי לכלול תופעות לוואי. אך אל דאגה- תופעות הלוואי מהליך טיפולי זה בדרך כלל בעלות עוצמה חלשה וחולפות לאחר מספר ימים.

תופעות הלוואי השכיחות:

-שטפי דם בשפתיים

-נפיחות של השפה

-כאב או אי נוחות בשפה

עיבוי ועיצוב שפתיים באמצעות היאלורונן- יתרונות

-ההיאלורונן מתמזג בטבעיות עם החומר הקיים ברקמות העור שלנו- מה שמסייע בהפחתת כמות ואיכות תופעות הלוואי בתום ההליך הטיפולי. 

-ההיאלורונן ניתן להזרקה פעמים נוספות, כך שאם אהבתם צורת שפתיים מסוימת וכעת הנכם רוצים לשנות זאת- בכל שלב ובעזרת הזרקה נוספת תוכלו לבצע זאת. 

-ההיאלורונן הינו חומר איכותי בעל יכולת עיצוב טובה שתאפשר מראה טבעי, ההולם לצורת הפנים שלכם, ככל האפשר.

-תוצאות הטיפול באמצעות ההיאלורונן באות לידי ביטוי באופן מידי כך שהמטופלת אינה צריכה להגיע לסדרת טיפולים. 

צילום:freepik