יכולות להיות להן מגוון רחב של סיבות שיביאו אתכם להתמודד עם זקפה חלשה. זקפה חלשה היא זקפה שלא מצליחה לספק את הסחורה בעת קיום יחסי מין. במציאות של היום השאיפה של כל גבר היא לנסות להחזיק את הזקפה לזמן ממושך. כך יהיה אפשר להנות מקיום יחסי המין גם דקות ארוכות מעבר למה שהיה נדמה בהתחלה. במציאות של היום למעלה מ-30 אחוז מהגברים סובלים מזקפה חלשה או לא יציבה. זוהי הסיבה שבגללה צריך להכיר את הסיבות הפיזיולוגיות שמביאות גברים שונים להתמודד עם המצב הזה.

לחץ נפשי

אחת מהסיבות השכיחות ביותר לזקפה חלשה זה לחץ נפשי. לחץ נפשי עשוי להופיע בכל שלב בחיים, הוא מביא איתו פגיעה משמעותית באיכות החיים. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו במצב שבו הוא מתמודד עם לחץ נפשי משמעותי. עם זאת ברוב המקרים הלחץ הנפשי מגיע מבלי לדפוק יותר מידיי חשבון. זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים לנסות להתמודד איתו ועם ההשלכות שלו. הלחץ הנפשי לא רק פוגע בתפקוד השוטף, הוא גם עשוי לפגוע באיכות הזקפה שלכם. הרי במקום להתעסק בהנאה מיחסי המין תמצאו את הראש שלכם טרוד בלא מעט עניינים אחרים.

עישון ואלכוהול

מה לא נאמר על עישון ואלכוהול? לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מעשנים ושותים דרך קבע. מדובר על הדרך של אותם אנשים להירגע או להשיג ניתוק מכל מיני דברים שונים שמטרידים אותם. עם זאת עישון רב ושתייה מרובה עלולים להוביל למצב שבו תתקשו לקיים יחסי מין באופן תקין. התפקוד של איבר המין מושפע לא מעט מזרימת הדם בתוך הגוף שלנו. העישון וגם השתייה מביאים לפגיעה משמעותית בכלי הדם, כתוצאה מכך גם מביאים איתם לפגיעה באיכות הזקפה. זוהי אחת מהסיבות הנפוצות שמביאה גברים להתמודד עם בעיות זקפה

אכילת מזון לא בריא

בין שלל הדברים יהיה עליכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מכניסים מזון כזה או אחר לגוף שלכם. המזון שאתם הולכים לא רק ישפיע על הנראות החיצונית שלכם אלא גם על התפקוד בקיום יחסי מין. לא מעט גברים שלא אוכלים בצורה בריאה מספרים כי הם לא מצליחים לתפקד כמו בעבר. התפקוד המיני מושפע רבות מהאוכל שאותו אתם מכניסים לגוף. לכן תשתדלו להימנע מלאכול מזון עתיר שומנים, תנסו למצוא חלופות בריאות יותר. כך גם תשפרו את התפקוד המיני, וגם תרגישו הרבה יותר בריאים. לחצו למידע נוסף.