פוטין הוא פוליטיקאי רוסי ונשיאה הנוכחי של רוסיה. הוא נתפס כאדם החזק ביותר ברוסיה וכמנהיג המדינה בפועל. . ולדימיר פוטין נולד בלנינגרד (כיום סנט פטרסבורג) ב-26 באפריל 1952. בשנות ה-80 וה-90 עבד ב KBG תחת משרד הביטחון של ברית המועצות. ב-1991 הפך לחבר בשירות הביטחון של בוריס ילצין. מ-1996 עד 1998 שירת פוטין כראש ה FSB בשנים 1999 עד 2000 הוא היה ראש הסגל של הממשל הנשיאותי של בוריס ילצין. בשנת 2000 הפך פוטין למנהל שירות הביטחון הפדרלי. בשנת 2004 הפך פוטין לראש ממשלה כאשר ניצח בבחירות לנשיאות נגד נשיא מכהן. , והוא נבחר מחדש בשנת 2008. בשנת 2012 זכה בכהונה נוספת כנשיא.

מצבו הבריאותי של פוטין היה נושא להשערות רבות, כאשר כמה מקורות ציינו שהוא חולה במחלת פרקינסון.

מה המצב הנוכחי של בריאותו של ולדימיר פוטין?

בריאותו של ולדימיר פוטין היא תעלומה לציבור. הופעתו הפומבית האחרונה הייתה ב-5 במרץ 2018, כאשר נפגש עם נשיא קירגיזסטן, סורוןבאי ג'נבקוב. הפגישה נמשכה כשעה ולדימיר פוטין נראה רגיל ובריא.

היו השערות רבות לגבי בריאותו של ולדימיר פוטין. בדצמבר 2016 נפוצו שמועות שהוא מת בגלל ששמו לא היה ברשימת הפקידים שהשתתפו בפגישה במוסקבה. עם זאת, שמועה זו הופרכה במהירות על ידי דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב שאמר כי הוא חי וקיים.

מהן הסיבות האפשריות למחלתו של ולדימיר פוטין?

בריאותו של ולדימיר פוטין הייתה נושא לדיון עבור אנשים רבים בעולם. לאורך השנים צצו שמועות שונות למשל על כך שהוא עבר אירוע מוחי ואושפז. עם זאת, דוברו הכחיש את השמועות הללו, אבל אנחנו עדיין לא יודעים מה באמת קורה איתו. . בסוף השנה שעברה, מצבו הבריאותי של פוטין שוב הפך לנושא לדיון כאשר היו דיווחים על מותו. ב-28 בדצמבר שידרה הטלוויזיה הרוסית ראיון עם נשיא המדינה ולדימיר פוטין. במהלך הראיון שלו (בו כולם ידעו שהוא לא ימות בשידור), שאל אותו אחד העיתונאים אם יש משהו שאנשים צריכים לדעת עליו הבריאות שלו. תגובתו של פוטין הייתה "אני לא מת", מה שהבהיר שהוא עדיין בחיים.

 שגרירות רוסיה בישראל

קנסות לחיילים שישתמשו בטינדר


פוטין: אני לא מנסה למשוך זמן בעזרת המו"מ

הקרמלין: יוקם פארק שעשועים בחצי האי קרים


הקרמלין: נסיגה תמורת מקדונלד'ס

פוטין השווה עצמו להארי פוטר


הקרמלין: אף חייל רוסי לא נהרג

שת"פ חדש בין סין ורוסיה

 

כיצד לפרש את החדשות האחרונות על בריאותו של ולדימיר פוטין?

בריאותו של ולדימיר פוטין היא נושא חשוב מאוד עבור העולם. החדשות האחרונות על כך שהוא אושפז בבית חולים ומתאושש מפציעה לא מוגדרת עוררה ספקולציות רבות.
כדי לקרוא עוד מידע בתחום של מצבו הבריאותי של פוטין נא להעיף מבט ב-

יש אנשים שמאמינים שזו דרך לוודא שפוטין לא יכול להשתתף בפסגת ה-G20 הקרובה ביפן, מה שתהיה מכה קשה למוניטין הבינלאומי של רוסיה.

אחרים מאמינים שזה רק תירוץ בשבילו לא ללכת כי הוא לא רוצה שיראו אותו כחלש.

הדעות הסותרות לגבי בריאותו של פוטין מראות עד כמה חשוב שהעולם ידע מה מצבו האמיתי ומה כוונותיו.