אם הכלוב אמור לשמש כאמצעי תחבורה, אתה יכול לבחור ארגז גדול מספיק כדי שהכלב שלך יוכל להסתובב ולשכב שם. לאחר ההרכבה, כסה את חצי הקופסה בשמיכה או במגבת אם הכלב שלך בוחר לחפש נחמה בחדר חשוך ללא אור כדי שיוכל לראות מה קורה בחוץ. אם יש לך מקום, תוכל לשמור על דלת התיבה פתוחה כך שכלבך יוכל להחליט להתיישב בה.

זכור כי ארגזי כלבים נועדו ליצור מקום בטוח לחיית המחמד שלך ולעזור לו להתאמן

ולכן חשוב כיצד אתה משתמש במרחב הבטוח הזה בבית שלך. בעת בחירת המיקום של ארגז הכלבים שלך, וודא כי הוא אינו מוקף קמינים ורדיאטורים, מכיוון שאינך רוצה ששמיכת הכלב שלך תתלקח בטעות. קופסה היא לא כלא אלא מקום שהכלב שלך יכול להגיע אליו כדי להרגיש בטוח, מאובטח ונוח.

קופסאות יכולות להיות כלי שימושי לעזור לכלב שלך להירגע כשאתה לא בבית

והשימוש בהן יכול להקל עליו ועל שכנת המושב שלך. ארגזים המאמנים את כלבך לקבל ולהנות בארגז שלהם יכולים להיות בטוחים ודורשים זמן ומאמץ, אך יש להם יתרונות רבים, במיוחד מבחינת אילוף שירותים ומתן מקום בטוח לכלבך. לא כל הכלבים יסתגלו לאילוף כלובים, ואם לכלבך לא נוח בארגז חשוב לפנות לייעוץ ממאלף מוכוון פרס.

לאחר שאימנת את הכלב שלך להרגיש בנוח בתוך ארגז

אתה רוצה שהוא יירגע. כאשר אתה מכניס את הכלב לארגז, הוא צריך להיות שקט ולשקול את הארגז כמקום מנוחה. אל תתרגש יותר מדי כשאתה פותח את דלת הקופסה ומנסה לגרום לו לשבת (ראה הערות למטה). לאחר שהדלת פתוחה, אתה אמור להיות מסוגל לשים עליו רצועה.

עודד את כלבך להיכנס לארגז על ידי הטלת פינוק קטן ליד דלת הארגז בדרך לארגז

אם הכלב שלך אוכל את הארוחה הרגילה שלו בקופסה, לא אמורים להיות סימנים של פחד או חרדה שתנעל אותו לתקופה קצרה בזמן היעדרותך. הכלב שלך צריך לעמוד בקופסא שלו ולאכול את הארוחה שלו, ועליך לסגור את הדלת כשהוא אוכל.

בעלי כלבים רבים שומרים את הקופסה שלהם עם הכלב שלהם

לא משנה מתי דלת התיבה סגורה. כלבים זוכרים את נוחות הקופסה שלהם לאחר האימון וחייהם נגמרו ונהנים לצאת ממנה לתנומה קטנה. המשך לארוז את כלבך בקופסה למשך פרק זמן קצר כאשר אינך בבית, כך שלא יחבר את הקופסה ליציאה מהבית.

לספק לכלב שלך מקום בטוח כשהוא עייף

לחוץ או חרד (למשל כשמבקרים בבית שלך נוסעים, ילדים, חיות מחמד אחרות או רעשים חזקים כמו רעמים או זיקוקים). קופסה מספקת לך לכלב מקום בטוח ללכת אליו במצבים כאלה ובעל פרטיות (1). ארגזים מעניקים לכלבים תחושת ביטחון, ניתנים לאילוף מגיל צעיר לטיפול בכלבים ויכולים לסייע בהרגעת הפחדים אצל כלבים. אם הכלב שלך ישן איתך בלילה בארגז, תוכל להתחיל בהזזת הארגז למקום שאתה מעדיף והזמן שהוא מבלה ישן הוא הזדמנות לחזק את הקשר בינך לבין חיית המחמד שלך.

שוחחנו עם אנה פלייטון, מאמנת כלבים בכירה במועדון PUP Pet בשיקגו, על עצותיה כיצד לאלף את כלבך. לכלבים המעדיפים לישון בחושך, היא ממליצה על כלבייה, ארגז מטוסים או ארגז תיל סגור המתאים ביותר לכלבים אחרים.

אם אתה צריך לקחת את חיית המחמד שלך איתך לביקור מהיר אצל הווטרינר, אתה רוצה ארגז כלבים מהיר, פשוט וקל לטיפול. ארגז כלבים טוב הוא ארגז עם מגש יציב שקל להכניס ולנקות אותו, מושלם להנחת מיטת הכלבים בגודל הנכון.
למידע בתחום של מלונה ביתית ניתן לגשת לאתר must-shop.co.il

זמין בחמישה גדלים שונים, מדגם 24 אינץ ', אידיאלי לגזעים קטנים יותר מתחת ל 10 ק"ג, ועד ארגז 48 אינץ' שיכול להכיל כלבים גדולים במיוחד עד 50 ק"ג. אם אתה צריך ארגז כלבים בדלת אחת, אתה יכול להשיג אחד במחיר נמוך שקשה לנצח אותו.

הקפד לבחור את הגודל המתאים לחיית המחמד שלך כך שיתאים בנוחות לקופסת הכלבים לבחירתך

התחל להאכיל את כלבך באופן קבוע בארגז ברגע שהכלב שלך מרגיש בנוח בארגז, התחל להאכיל אותו באופן קבוע בארגז והנח מגשי מזון מסביב לארגז כדי לעודד אותו להיכנס לארגז. יש לענות על תשובות לשאלות אלו ואחרות כדי שתוכל לקבל מושג על ארגז הכלבים שאתה צריך ותרצה עבור חברך בעל ארבע הרגליים, שיעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה לשמח אותך ואת כלבך.

המשך לזרוק פינוקים לארגז בזמן שהכלב שלך מסתובב לאורך הארגז

כדי להגיע לאוכל. ארגז כלבים מותאם אישית ונוח מבטיח לכלב שלכם שקט נפשי בסיסי כאשר אתם לא בבית. אימון מכתשים מבטיח שהכלב שלכם לא יסתבך כאשר השכן שלכם יושב לא שם כדי לצפות בו.