שלב ראשון: הכנה למצגת

הצעד הראשון ליצירת מצגת נהדרת הוא הכנה. הכנה היא חלק חשוב בתהליך כי היא תעזור לך לחשוב מה אתה רוצה להגיד, איך אתה רוצה להגיד את זה ולמה אתה רוצה להגיד את זה.

ישנן דרכים רבות ושונות שבהן תוכל להתכונן למצגת שלך. אתה יכול לחשוב על רעיונות על ידי יצירת רשימה של כל מה שעולה לך בראש ולאחר מכן מיון הרשימה לפי קטגוריות או נושאים.

מצגת לאירועים זה דבר חשוב בין אם מדובר בבר מצווה בת מצווה מצגת לחתונה או לכל אירוע אחר אנו רוצים שיהיה מוצלח שכן זו המתנה שעושה לרוב את האירוע מוצלח או לא.

הכנה למצגת היא שלב חשוב מאוד בתהליך. זה הכרחי כדי להצליח. בחלק זה נדבר על איך להכין את עצמך ואת המצגת שלך להצלחה.

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות עוד לפני שאתה מתחיל להכין את המצגת שלך, שיעזרו לך להיות מוכנים יותר ובטוחים יותר כשמגיע הזמן לתת אותה. אחד מהדברים האלה הוא לקחת קצת זמן כדי לחשוב מה אתה רוצה שתגובת הקהל שלך תהיה כשהם יסיימו את המצגת שלך. מה אתה רוצה שהם ירגישו? מה אתה רוצה שהם ידעו? בדרך זו, כשמגיע הזמן למצגת בפועל, אתה יכול לזכור את המטרה הזו ולוודא שהכל מהוויזואליה, המילים, טון הדיבור ושפת הגוף שלך פועלים

הקדמה: 5 המצגות המובילות כדי לגרום למיצים היצירתיים שלך לזרום

כאשר אתה מחפש רעיונות למצגות, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, המצגת צריכה להיות על משהו שאתה נלהב ממנו. שנית, זה צריך להיות משהו שרלוונטי לקהל שלך ויכול לפתור את הבעיות שלו.

המצגות הבאות הן מהטובות ביותר באינטרנט. הם יזרמו את המיצים היצירתיים שלך ויעוררו אותך ליצור מצגת מדהימה משלך.

1) למה אנחנו צריכים עוד נשים בטכנולוגיה

2) כוחו של סיפור חזותי 

3) איך לעשות מצגת נהדרת

4) 10 כללים להכנת מצגת נהדרת 

5) אמנות הסיפור 

שלב שלישי: צור את השקפים שלך

השלב השלישי בתהליך יצירת מצגת הוא יצירת השקופיות שלך. אתה יכול להשתמש ב-PowerPoint, Keynote או Google Slides כדי לעשות זאת. אני ממליץ להשתמש ב-PowerPoint כי יש לו יותר תכונות משתי האפשרויות האחרות.

אך כמובן שהמקצוענים לא משתמשים בתוכנות פשוטות כאלו.

לדוגמה חברת lovey movies להם יש אין ספור רעיונות למצגות .

אתה לא צריך לפחד להתנסות עם פריסות וסגנונות עיצוב שונים. אתה יכול גם להוסיף תמונות ווידאו קליפים לשקופיות שלך אם אתה מציג נושא ויזואלי.

שקופיות מצגת הן ייצוגים חזותיים של התוכן שברצונך להציג. שקופיות אלו צריכים להיות מעוצבים בצורה קלה לקריאה והבנה.

שקופיות הן כלי רב עוצמה למצגות ויכולות לעזור לך לספר את הסיפור שלך בצורה משכנעת יותר. עם זאת, חשוב לא להגזים בהם כי הם נועדו לשמש ככלי עזר חזותי, לא כאמצעי תקשורת בלעדי.

הדבר החשוב ביותר ביצירת שקופיות מצגת הוא לדעת כמה תזדקק למצגת שלך. זה יהיה תלוי באורך המצגת שלך ובכמות המידע שאתה צריך להעביר.

אם יש לך יותר מדי שקפים, אז אנשים לא יוכלו לקרוא אותם בקלות או לזכור מה אמרו להם זה עתה בכל שקף. אם אין מספיק מגלשות, אז אנשים

כיצד ליצור מצגת מצוינת עם 12 השלבים האלה

מצגות הן דרך מצוינת לחלוק את הרעיונות שלך עם העולם. אבל, איך יוצרים מצגת טובה?

אם מעניין אותך לקרוא מידע רב בנושא מוזמנים להכנס כאן .

ישנן דרכים רבות ליצור מצגת טובה. עם זאת, 12 השלבים הבאים יעזרו לך ליצור מצגת נהדרת.

1) התחל בסיעור מוחות ואיסוף מחשבותיך 2) רשום את המחשבות שלך בטופס מתאר 3) וודא שהשקופיות שלך קריאות וקלות לקריאה 4) צור כותרת מרתקת לכל שקופית 5) הקפד לשמור אותה קצרה ותמציתית 6) צור עזרים ויזואליים במידת הצורך 7) הוסף אנימציות כאשר מתאים 8) השתמש במגוון מדיה 9) הפוך את זה לאישי 10) היה עקבי 11) היה יצירתי 12) בדוק את המצגת לפני הצגתה

מצגות הן חלק חיוני בתעשיות רבות. בין אם אתה בתפקיד מכירות או עובד על פיתוח מוצרים חדשים, לעתים קרובות יש צורך במצגות.

אבל מאיפה מתחילים? מה כדאי לכלול? איך עושים את זה מרתק כדי לשמור על תשומת הלב של הקהל?

כאמור יש הרבה אתרים שיכולים לתת לכם מידע רב בנושא אנו ממליצים על חברת לאבי מוביז .