כשזה מגיע לשיפוץ חדר אמבטיה, 50 עד 75 אחוזים מכלל עלויות השיפוץ הולכות לעבודה, בתנאי שאתה עובד עם מישהו שאיתו אתה הגיוני לגבי החומרים שאתה בוחר. איגוד המטבחים והאמבט הלאומי (NKBA) מעריך כי אביזרים ואינסטלציה מהווים את החלק הגדול ביותר בעלות הממוצעת של שיפוץ חדרי אמבטיה (29 אחוזים), ואחריו שטח דלפק (21 אחוז), עבודה (20 אחוז) וארונות ואביזרים ( 16 אחוזים). עלויות העבודה עבור חדר אמבטיה שהוסב ממוצעים של 50 עד 75 דולר לשעה, כך שהוא יכול להוות 40 עד 60 אחוזים מהתקציב.

העלות הממוצעת של שיפוץ חדר אמבטיה 5×7 יכולה לנוע בין 3,500 $ ל 7,000 $

זה לא משנה כמה גדול חדר האמבטיה, אבל אם תשנה את המיקום או את פריסת הכיור, האמבטיה או השירותים, ההוצאות שלך יכולות לזנק. עבור שיפוץ אמבטיה קטן, זה יכול לעלות בכל מקום בין 1,500 $ ל 15,000 $ בשנה. עליך למצוא את קבלן שיפוץ חדרי האמבטיה הטוב ביותר על מנת שתוכל להפחית את עלויות העבודה, לספק עבודה באיכות גבוהה ולספק עבודה מתגמלת ורווח עבור הקבלן שלך.

מקורות מקוונים אומרים לך שאתה יכול להוציא בין 6,500 $ ל 70,000 $ על הסבה או שיפוץ חדר אמבטיה

תלוי בשטח מרובע, בכוח אדם ובמתקנים ואביזרים באיכות גבוהה. האיגוד הלאומי לענף השיפוצים מעמיד את עלות שיפוץ חדר האמבטיה על 35,000 $. שיפוץ אמבטיה יוקרתי יותר הכולל הרחבה של חדר רחצה בגודל 35 מ"ר ל -100 רגל מרובע יכול לעלות 67,000 $ עד 670 $ למ"ר, אומר מגזין השיפוצים.

שיפוץ אמבטיה יוקרתי הכולל הרחבה של חדר אמבטיה בגודל 35 מ"ר ל -100 רגל מרובע מוסיף מקלחת זכוכית עם אביזרי ריסוס לגוף

אמבטיה עצמאית, ארונות בהתאמה אישית וחימום חשמלי תת רצפתי. שיפוץ מלא של חדר הרחצה הראשי כולל אמבטיה ומקלחת נפרדות, מה שהופך את עצמו להבל עם יותר מקום לארונות ולגופים. המרה לטווח בינוני של חדר אמבטיה בגודל 5X7 רגל עם כיור חדש, כיור, ארון תרופות, תאורה, מעטפת פלדה מחרסינה בגודל 30X60 אינץ ', אריחי קרמיקה בגודל 4×4 אינץ' ומקלחת טמפרטורה ולחץ חד פעמית עולים כ -21,400 דולר או כ -611 דולר לכל מטר מרובע.

בחירה להרחיב את חדר האמבטיה או לשנות את תוכנית הרצפה יכולה להוסיף עד 15,000 $ למחיר השיפוץ

ככלל, השינויים החסכוניים ביותר באמבטיה קוסמטיים הם בעת התקנת אריחים חדשים בישנה, צביעה מחדש של האמבטיה, צביעה מחדש, ריסוס משטח חדש ו / או התקנת מעטפת סיבי זכוכית תפורים באמבטיה. אלה כוללים הנחת צינורות פסולת סניטריים ועיקריים, שיכולים לדחוף את עלות שיפוץ חדר הרחצה דרך הגג.

קשה לדעת עד כמה הסבה לאמבטיה תעלה את ערך הבית שלך מכיוון שהיא תלויה בגורמי שוק חיצוניים כמו השכונה שבה אתה גר

בנוסף, חדרי אמבטיה מיושנים יכולים להפחית את ערך המכירה מחדש של בית, כך ששיפוץ מבוצע היטב יכול למשוך קונים ולגרום למחירי דירות גבוהים יותר להיראות סבירים יותר. היכן שאתה גר, עלויות השיפוץ של חדר האמבטיה יכולות להשפיע גם בשל המשימה הקשה להתקין אמבטיה גדולה בקומה השנייה, מה שאומר עלויות עבודה גבוהות יותר בהשוואה לקומת הקרקע עקב קושי העבודה.

התמורה שאתה יכול לצפות תלויה בשאלה אם תעביר את חדר האמבטיה הראשי שלך או את חצי האמבטיה שלך

אם אתה רוצה להמשיך בשיפוץ חדר האמבטיה המלא שלנו או לבצע כמה שדרוגים קטנים, עליך לקבל תקציב ולהבין מה יעלה שיפוץ אמבטיה. גם אם שיפצו לכם את חדר האמבטיה תמורת 5,000 דולר, רוב המפתחים היו אומרים לכם שאתם משוגעים ושאתם לא יודעים על מה אתם מדברים כשאתם ניגשים אליהם בתרחיש הזה.

למעשה

הדבר הראשון שיש לדון בו עם היזם בתרחיש שיפוץ אמבטיה זה הוא אם מישהו רוצה לקחת את הזמן כדי לקבל את ההצעה שלו לפרויקט. הנחת אריחים היא חצי ממחיר העבודה של שיפוץ חדר אמבטיה, אך היזהרו כי מדובר בעבודה קשה ומייגעת שלוקחת לכם פי שניים או שלוש פעמים כאיש מקצוע ואינה נראית טוב בסופו של דבר. העבודה החכמה של התקנת קירות ואבזרים דוחי מים כך שמים יישארו במקומותיהם בחדר האמבטיה, בגבולות הצפופים של חדר קטן בבית, הופכת את הרעיון הטוב לעזרה.

לפני שתתחיל לעצב את האלמנטים שאתה רוצה שיהיו העיצוב הסופי של חדר האמבטיה

עליך לבחור את האלמנטים העיצוביים שברצונך להציג בחדר האמבטיה ולברר כיצד שאר הבית מעוצב סביבו. העיצוב צריך לעבוד יד ביד עם הפונקציונליות של הבית. אם אתה שוקל את השימוש בחדר האמבטיה או שוקל מכירה חוזרת של הבית, קח רגע לחשוב כיצד העיצוב משתלב בשאר חלקי הבית. בעת שיפוץ חדר אמבטיה, נזילות וסדקים עלולים להפוך לבעיות אקטיביות לאורך זמן, מה שהופך את חדר האמבטיה לנוח יותר וחוסך עלויות תיקון.
בכדי לבדוק פרטים נוספים על מה כולל שיפוץ אמבטיה? ושיפוצניק כדאי לבדוק ב- theguru.co.il

עלויות המרה לחדרי אמבטיה לנכים

עלות של בין 1,500 $ ל 9,000 $ יכולה להמיר חדר אמבטיה לאירוח נכים. כדי לקבל מושג לגבי תמחיר, הכפל את שטח המרובע של אזור חדר האמבטיה בעלות החומר הממוצעת של האריחים המשמשים בחדר האמבטיה כדי להוסיף 5-10 רגל מרובע בתוספת עלויות התקנה (כולל פלטת בסיס, לדיס ו -2 סטים של חומרים). מטרופוליטן אריחי אמבטיה מתמחה בחדרי אמבטיה שאינם עובדים כמו גם עבודות שיפוץ אחרות להבטחת אומנות באיכות גבוהה.

ניתן להפוך גם ויניל יוקרתי לחדר האמבטיה שלך

אך עלות הוויניל היוקרתי היא בין 25 $ ל -5 $ למטר מרובע. הוא משתמש באותה נוסחה כדי להעריך את העלות של אמבט הורים עם שירותים, מקלחת, אמבטיה וכיור כפול. חברות שיפוץ חדרי אמבטיה עובדות על שיפוץ חדרי אמבטיה כדי להשיג תשואה חוזרת של 60% עד 70% לפרויקטים של בנייה.