אגרונומים הם מדענים שעובדים עם צמחים, אדמה וסביבה כדי לסייע ללקוחות להשתמש בטכנולוגיה הטובה ביותר כדי לגדל יבולים יעילים יותר ולדאוג לאדמה שבה הם משתמשים. מטרתם העיקרית היא לסייע לחקלאים לשמר את משאבי הטבע שלהם – צמחים, קרקעות, מים ובעלי חיים – לייצר יבולים עשירים ורווחיים. האוכל שאתה אוכל, הקפה שאתה שותה, הגז המונע באתנול במכוניתך, הדשא במגרש הגולף ואפילו הסיבים הטבעיים בבגדים שאתה לובש הם כולם תוצרי אגרונומיה ועבודה של אגרונום.

אגרונומים הם מדענים מתמחים המשתמשים במגוון מיומנויות

כדי לשפר את איכות החיתוך ברחבי הארץ. הם עובדים בשיתוף פעולה עם החקלאים והלקוחות שלהם כדי לסייע בגידול יבולים בר קיימא ורווחיות. הם מסייעים לחקלאים לנהל אדמות לעיבוד, ליישם שיטות חקלאות יעילות, לשפר את יעילות היבול ולפתור בעיות חקלאיות.

מדען חקלאי

הוא מדען שהוכשר ללמוד, לטפל ולחקור צמחים. האגרונומים חושבים על בעיות בשתילה, גידול, קציר והגנה על גידולים מפני מזיקים ועשבים במיוחד באקלים קשה. הם עובדים עם חקלאים כדי לסייע בגידול הגידולים הטובים ביותר עם ידע נרחב בחקלאות, מדעי הצמחים, כימיה, ביולוגיה, אקולוגיה, מדעי הגיאולוגיה, גנטיקה וכלכלה. הם מעריכים גידולים ונתונים שנאספו כדי למצוא דרכים לשפר את הדור הבא של הגידולים. למרות שהם לא יכולים להציע הצעות לגבי סוג או כמות הדשן לסוגי אדמה שונים או כיצד להתמודד עם מזיקים על צמחים הגדלים בשנה נתונה, הם יכולים לסייע בתכנון עתידי כדי להבטיח שהמשקים יהיו כדאיים לטווח ארוך.

למרות שכותרות האגרונומים שונות

עיקר עבודתם הוא האגרונומיה. האגרונומים מתחילים את דרכם בתחומי הגנטיקה של הצמחים, הפיזיולוגיה של הצמחים, המטאורולוגיה ומדעי הקרקע. מדען חקלאי יכול להתמחות במגוון תחומים כגון ניהול גידולים, שימור קרקע ומים, פיתוח בר קיימא ומחקר.

בשל המגוון הרחב של הזדמנויות מחקר ופיתוח בתחום זה, ניתן להניח כי סיכויי הקריירה של מדעני חקלאות דוקטורט הם רבים.

הידע הדרוש בכדי להפוך לאגרונום בתחומי הסביבה

החקלאות, הביולוגיה והגננות מאפשר לאדם לקבל השכלה מדעית מעוגלת וללכת במסלולי קריירה אחרים. אגרונומים או מדעני צמחים חוקרים צמחים כשהם מעובדים, משתנים ומשמשים אותם לטובת החברה. הם משתמשים במדע כדי לערוך ניסויים ולפתח טכניקות חדשות לייצור חקלאי.

האגרונומים מתמחים במספר תחומים שונים אך רובם מתמקדים בשיפור איכות וכמות הגידולים המיוצרים לחנויות מכולת. הם בוחנים את הדרכים הרבות שבהן ניתן לגדל, לשנות ולשמש צמחים לטובתנו.

מדען חקלאי מבצע ניסויים לפיתוח השיטות הטובות ביותר להגדלת איכות וייצור הגידולים

הם מבלים את ימי עבודתם בניסויים על צמחים כדי לשפר את חיי המדף, אורך החיים שלהם ותשואות היבול. הם גם ייפגשו עם חוקרים כדי לסקור את תוצאות הניסויים והניסויים החקלאיים.

אגרונום לוקח את תוצאות הבדיקות והניסויים החקלאיים של חקלאים מקומיים ומוצא דרכים ליישם את המחקר

האגרונומים צופים בחיי הצמחים בשדה, בחווה, בחממה או עורכים ניסויים במעבדה חקלאית. הם חוקרים את השדות, כלומר לחפש בשדות אחר חיפושיות ועשבים שוטים, להסתכל על הקציר ולשלוט בצמיחתו.

כאגרונום, אתה מחובר לקהילת המחקר ולומד צמחים כגון פתית בתוך הקהילה החקלאית. כמדע חקלאי, אתה עובד עם חקלאים וחוקרי צמחים כדי לבצע ניתוח מפורט של נתוני הקציר.

אגרונומים עוזרים לחקלאים בארצות הברית ובעולם לפתח גידולים בני קיימא ורווחיים כמו תפוחים, קפה, יין וקני סוכר. אגרונומים באיווה ובמערב התיכון עובדים עם פולי סויה, תירס, חיטה ועוד כמה גידולים מיוחדים לחקלאים.
עבור עוד מידע על ביזאפ ומה זה אגרונום מומלץ לבקר ב- bizzapp.co.il

בקיצור

גידול היבול דורש שיתוף פעולה בתחומים רבים, רבים, כולל מדעי אדמה, צמחים ועשבים מסורתיים ותחומים קשורים כגון אקולוגיה, אנטומולוגיה, אקלימטולוגיה וכלכלה. הארגונומים נחשבים לפתור בעיות בשתילה, קציר וגידול יבולים. סוג זה של אגרונום מנהל את הגידול והקציר של יבולים ומיישם שיטות חקלאיות יעילות.

כאן תוכלו למצוא אגרונומים שעוסקים במחקר

עבודת שטח, שימור קרקע ומים, מתאמים ייצור וניהול גידולים ופועלים לפיתוח בר קיימא. הם מסייעים לחקלאים בניהול חומרים מזינים, דגימות קרקע וממליצים על דשן וחומרים מזינים. אנו מחפשים אגרונומים לחקור וליישם פתרונות עבור לקוחותינו בייצור מזון וחקלאות.
למידע נוסף בנושא של מה זה אגרונום ונס קולג יש לבדוק ב- ness-college.co.il

מדען חקלאי עובד בתחום החקלאות ומתפקד כמתווך בין חקלאים לחוקרי צמחים. הם מבלים זמן רב בנסיעות לפגוש חקלאים, עובדים איתם על מנת לשפר את יעילות הגידולים ולהתמודד עם בעיות איתן מתמודדים החקלאים.

האגרונומים חייבים להיות מאומנים בתחום החקלאות. כדי להפוך לאגרונום, יש צורך בתואר ראשון או שני במדעי החקלאות או תחום קשור.

האגרונומים מפרשים דוחות מעבדה וממליצים כיצד ניתן לאזן את חומרי הזנה של הקרקע לצמיחה אופטימלית של הצמחים. הם מתעדכנים במוצרים, ציוד ומחקרים חדשים שעומדים לרשות החקלאים לביצוע עבודתם.

האגרונומים מיישמים את המחקר המדעי והגנטיקה העדכניים ביותר על החקלאות

כדי לפתח זני צמחים חדשים. כשהגידולים מגוונים ומתאימים את עצמם להזדמנויות חדשות, הם מספקים ייעוץ לגבי כימיקלים חדשים וקוטלי עשבים לשימוש ושיטות ייצור. מכיוון שצריך לפתח את טכנולוגיית הזרעים, תהיה להם יותר מבחר של זני זרעים כגון dicamba (2,4-D), שהם עמידים לקוטלי עשבים.

אם תשב ותדבר עם חקלאי מהדור הזה, הם יגידו לך שאגרונומיה היא מקצוע מקומם ושאגרונום הוא לא מישהו שהם היו מביאים לחווה.
למידע נוסף על מי לא כאן ומה זה אגרונום ניתן לגשת לאתר milokan360.co.il
לעוד פרטים מורחבים בתחום של בראל לייף ומה זה אגרונום נא לגשת לאתר barellife.co.il