הפטנט על התרופה ויאגרה אבד והשימוש בה לטיפול באין אונות גברית פג. גברים החלו להזמין תרופות גנריות זולות יותר שהם קונים באינטרנט. חברה הודית השיקה גרסה זולה יותר בשם קמגרה, אך מוצר המותג הקיים סילדנאפיל ציטראט עם הפטנט הקיים שלה טרם אושר על ידי ה- FDA האמריקני ו- MHRA הבריטי, שלדברי ה- FDA אמור להגיע עד 2017 או 2020. עד אז , יצרנית התרופות הגנריות אג'נטה פארמה תצטרך להגיש בקשה לאישור גרסת המוצר שלה.

אג'נטה פארמה כבר נכנסה לשוק בארה"ב ויש משתמשים רבים שכבר יש להם גישה לקו המוצרים של קמגרה

אך עדיין אינם מאושרים למכירה ולהפצה בארץ, ולכן הם עדיין נחקרים. על מנת להיסחר באופן חוקי ולהעביר אותו בבריטניה, יהיה עליה אישור שיווק ומעמדו החוקי בארה"ב ובבריטניה עדיין אינו סופי.
בכדי לבדוק מידע בתחום של מדינות בהן קמגרה היא חוקית וקמגרה במחיר לכל כיס נא לבדוק ב- xn--6dbe2a9ah.com

קניית קמגרה מאתרים ימיים מהווה סיכון עצום ומיותר שכן נאמר שהוא דומה מאוד לויאגרה

קנייה באתרים מזויפים בלתי מוסדרים טומנת בחובה סיכונים עצומים, מכיוון שאתה פשוט לא יכול לדעת מי קונה את התרופה שאתה קונה ועליך להגן על עצמך ממנה. מכיוון שהוא עדיין לא נמכר כחוק בארץ, עליכם לחפש אלטרנטיבות אחרות ולנסות לא לעבור על החוק ולהגנב מוצר שעדיין אינו מורשה למכירה במדינתכם.

קמגרה אינה זמינה כרגע באופן חוקי בבריטניה או באיחוד האירופי

אך אם תוכל לבצע הזמנה באינטרנט, תוכל לעשות זאת דרך בית מרקחת שאינו מופעל כחוק. אם אתר או ארגון מוכנים למכור את קמגרה ללא מרשם, אין זה סביר שיהיו כל נקיפות מצפון למכור תרופות מזויפות. אנו ממליצים שלא לרכוש או להשתמש בכל גרסה שהוצעה למכירה באינטרנט או בפאב חברתי, מכיוון שזה הדבר הנכון לעשות.

קמגרה האם זה חוקי

אישור קמגרה למכירה בארה"ב ובבריטניה אינו רק שאלה של חוקיות

מכיוון ששתי המדינות מגנות על זכויותיהם של מי שטרם פג תוקפן של המוצר שלהן. אתרים שמוכרים תרופות מרשם – רק פיקוח על תרופות מתמיד ואנחנו מוכנים לפעול רק נגד אתרים מחוץ לבריטניה. האם אתה מאמין שישנם מוצרים שעלולים להימכר באופן בלתי חוקי באינטרנט, או שאתה סבור כי אין הבדל בין מרשם למכירה מקוונת של גרסה ללא מרשם?

הבעיה בקמגרה

היא שאמנם ניתן לייצר אותה באופן חוקי ולסחור לאחר מכן בהודו, אך אין לה זכות לספק או לסחור בבריטניה. לכן אסור בשתי המדינות לקנות או למכור אותו, אך עליך להיות מודע לכך שלא ניתן לקנות אותו מחוץ לבריטניה או מכל מקום אחר מחוץ לאיחוד האירופי. בעוד שתרופה גנרית עשויה להיות חוקית במדינת מוצאה, הפצת אותה תרופה אינה חוקית גם במדינה בה אין לה רישיון מהמדינה ממנה הופצה. קמגרה אינה מורשית כרגע למכירה בבריטניה ולכן הרכישה או המכירה שלה אינם חוקיים באותה מדינה.

חברת תרופות הודית המייצרת ציטראט גנרי Sildenafil מקמגרה בהודו

אם כי הפטנט שלה במדינה זו כבר פג. ייצור ומכירה של תרופות SildenENAFil ציטראט נפוץ גם בסין, שם תביעות הפטנט של פייזר אינן נאכפות באופן נרחב והועלו חששות לגבי הפצת התרופה בארה"ב ובבריטניה.

הולנד הייתה המדינה האירופית היחידה שזוהתה אפילו מרחוק כאחת המדינות עם ההגנה החוקית הגבוהה ביותר למכירת ציטראט SildenENAFil.

בין ינואר ליולי 2005

250 ק"ג ציטראט סילדן ENAFil יוצאו מהודו לאירופה. ויאגרה מזויפת שנתפסה בבריטניה הכילה קפאין ולקטוז, ואילו 100 מ"ג פורסם. באופן מדאיג, אתרים רבים מוכרים גם ויאגרה גנרית וסיאליס במחצית המינון המומלץ. בחקירה נמצא כי מוצר מכיל 30 מ"ג SILDenAFIL, כאשר נאמר שהוא מכיל 100 מ"ג, אך ניתן לייצר רק 20 מ"ג (1 ק"ג) של התרופה. תרופות ויאגרה הנמכרות באינטרנט מכילות קפאין וקפאין פי 1.5 מכמות המ"ג המפורסמת.

למרות שהייצור של קמגרה אינו מוסדר, לא ניתן לאמת או לבדוק את הסילדנאפיל שהוא טוען שהוא מכיל. מוצרים רבים שלטענתם מכילים SILDenAFil, כגון ויאגרה, סיאליס ותרופות גנריות אחרות, מזויפים.

החיקויים הנפוצים ביותר הם סילדנאפיל

תרופות המיוצרות על ידי חברות תרופות הודיות לגיטימיות. הגרסה האמיתית, האמיתית של קמגרה מכילה Sildenafil Citrate, שהוא למעשה אותו חומר פעיל שנמצא בוויאגרה וב- Viagara Connect. SILDenAFIL, שהוא פשוט תכשיר מורשה בארה"ב ובמדינות אחרות, מכיל גם ציטראט sILdenAFL ופועל באופן זהה לוויאגרה, אך הוא פשוט צורה חזקה יותר של זה.