עם זאת, למרות שהפלטה המסורתית כוללת רצועות אלסטיות מסביב לכל פלטה, הפלטה של דיימון משתמשת במערכת נעילה עצמית כדי לחבר את הקשת לפלטה במקום החוטים האלסטיים בפלטה המסורתית. פלטות הנעילה העצמית של מערכת Damon (ללא הרצועה האלסטית המשמשת לקיבוע קשת כף הרגל) קטנות יותר, נוחות יותר על השפתיים והלחיים ומשתמשות במנגנון הזזה המבטל חיכוך.

זה מגביר את הגמישות של המכשיר

ומאפשר לנו לפתח טיפולים המניעים שיניים מהר יותר ובדיוק רב יותר. התנועה ההדרגתית והטבעית יותר של השיניים עם מערכת דיימון בהשוואה לסמכים מסורתיים מאפשרת לאורתודנטים ליצור קשת רחבה ומלאה יותר. כאשר הטיפול מתבצע בהרמוניה עם הגוף, השיניים זזות בצורה נוחה יותר, כך שהמטופלים מתלוננים על פחות כאבים מאשר עם הפלטה המסורתית.

Damon Braces משתמש במערכת קשירה עצמית

שהיא מנגנון הזזה שהופך את תנועת השיניים להדרגתית וטבעית יותר. פלטות דיימון משתמשות במנגנון הזזה כדי להחזיק את חוט הקשת, להפחית את הלחץ על השיניים ולאפשר לשיניים לנוע בחופשיות, מהירה ונוחה יותר. מכיוון שהפלטה המסורתית מסתמכת על רצועות אלסטיות כדי להחזיק את החוט לחיבור, יש להתאים אותן כל הזמן כדי לשמור על תנועת השיניים.

מחקר זה

שפורסם ב-Journal of Dentofacial Anomalies and Orthodontics, מראה שפלטות קשירה עצמית אינן מפחיתות את מספר עקירות השיניים הנדרשות או מקצרות את משך הטיפול הכולל. פלטות בלתי נראות כמו Invisalign משתמשות במיישרים פלסטיק שקופים המחזיקים את השיניים במקומן לאורך זמן. הפלטה המסורתית מורכבת ממתכת גדולות וכמות גדולה של גומיות.

פלטות דיימון דומות למערכות יישור שיניים אחרות ליישור שיניים

דיימון סיסטמס מיישרת שיניים ומשפרת את אסתטיקת הפנים (רוחב חיוך, שיפור פרופיל ומראה צעיר יותר), לרוב ללא עקירת שיניים והתרחבות מהירה של החך הגורמת לאי נוחות ולכאבים.

כל המטופלים שלנו אוהבים את החיוך הגדול החדש שלהם לאחר הליך דיימון

פלטות דיימון, עם פלטות הזזה לתנועת שיניים מדויקת, מאפשרות לאורתודנטים שלנו להגיע לחיוך בריא ומהמם. השקעה בעצמך עם Damon Braces מספקת יתרונות ארוכי טווח, החל משיפור בריאות השיניים וההערכה העצמית ועד למניעת החמרה של בעיות אורתודונטיות. אנו שואפים להפוך את הטיפול לנוח ונוח למטופלינו, ולכן אנו שמחים להציע במשרדנו מכשירי דיימון.

הפלטה

היא הטיפול הנפוץ והאמין ביותר באורתודונטיה ומערכת דיימון לוקחת את הפלטה לשלב הבא. מערכת דיימון מנצלת את הטכנולוגיה האורתודונטית ליצירת סוג חדש של מכשיר המספק טיפול כללי מהיר יותר, נוח יותר ויעיל יותר. באמצעות חיבורים מיוחדים ללא קשירה, דיימון מאפשר לכל חיבור לנוע סביב קצה הקשת לפי הצורך.
בכדי לקרוא פרטים נוספים אודות יישור שיניים דיימון ויישור שיניים מסוג דיימון – מה זה? ניתן לגשת לאתר talel-dentist.co.il

טכנולוגיית Damon שונה מטכנולוגיית התושבת המסורתית בכך שהיא משתמשת במנגנון הזזה

כדי להזיז את השיניים המפעיל כוח נאות על השן באמצעות קשתות נטולות מוטות קשירה שתוכננו במיוחד שאינן דורשות הידוק. זה יאפשר תנועה נוחה יותר של השיניים עם תוצאות אפקטיביות. זה מאוד מועיל בעת תכנון טיפול מכיוון ששינויים דנטליים יכולים להשפיע על כל הפנים.

למרות שסד ה-Damon System Brace זמין במתכת שקופה וכסף כאחד

דיימון אומר שהחוט, העשוי מטיטניום קל משקל, עדיין נראה בצורה כלשהי על השיניים של המטופלים. ההבדל בין מכשירי קרמיקה דיימון מיצרנים אחרים הוא היעדר חלקי מתכת גלויים וחוטים אלסטיים, שהופכים אותם אפילו פחות בולטים. פלטות דיימון קליר יכולות להיות פחות גלויות מאשר פלטות שקופות אחרות מכיוון שאין להן ווי מתכת או אלסטיות.

בהשוואה לכתפיות רגילות

יש להן פינות מעוגלות חלקות יותר, מספקות יותר נוחות ונראות פחות בולטות. הפלטה של Damon Q היא מערכת חדשה לגמרי המשתמשת בהישגים האחרונים בטכנולוגיה האורתודונטית. פלטות דיימון קטנות יותר מאשר פלטות מתכת מסורתיות ומשתמשות במנגנון הפעלה/כיבוי כדי למקסם את נוחות המטופל. מטופלים צריכים בדרך כלל להשתמש בפלטה מסורתית להרמה, אבל פלטות דיימון משתמשות במערכת זיכרון שיכולה להזיז את השיניים לאט תחת לחץ.

חשוב לציין שכל סוג של טיפול יישור שיניים גורם בתחילה ללחץ מועט

אך פלטות דיימון לא אמורות לגרום לכאב או אי נוחות. חלק מהאורתודנטים טוענים גם כי פלטות דיימון (כמו מערכות אחרות לקשירה עצמית) עשויות לדרוש פחות ביקורים והתאמות יישור שיניים מאשר פלטות מסורתיות. פלטות מתכת מציעות גמישות רבה יותר מאשר מיישרים שקופים ודיימון מציעה את הטוב משני העולמות עם מערכת מתכת עמידה ועיצוב אסתטי מינימליסטי.

הטיפול האורתודונטי הייחודי הניתן על ידי מערכת דמון חסר משמעות בהשוואה לטיפול האורתודונטי המסורתי הניתן על ידי פלטות מתכת

ב-Pickering & Allen Orthodontics, אנו משתמשים במערכת דיימון המהפכנית כדי לספק את הטיפול הטוב ביותר למטופלים שלנו. שיטה אורתודונטית חדשנית זו מספקת נוחות רבה יותר במהלך הטיפול.

המרפאה שלנו שמחה לספק למטופלינו פלטות נעילה עצמית פסיבית של דיימון סמייל

מערכת Invisalign היא אלטרנטיבה מודרנית לפלטות מתכת מסורתיות, שניתן להשתמש בהן ליישור שיניים עם סט של פלטות שקופות, הניתנות להתאמה אישית וניתנות להסרה. מערכות יישור שיניים מתקדמות הן בדרך כלל מהירות ונוחות יותר מאשר פלטות מתכת מסורתיות, ויכולות ליצור חיוך יפה ומלא יותר. הצוות שלנו יספק למטופלים טיפים ועצות נוספות לשמירה על בריאות הפה בזמן לבישת המכשיר.

אין לאכול מזון מוצק

דביק או דביק, שעלול לגרום נזק למכשיר. הצטברות הרובד עלולה להוביל במהירות לעששת, במיוחד אצל לובשי הפלטה, מה שהופך את הניקוי לחשוב עוד יותר. כמו בכל מכשיר, יכולים לקחת מספר ימים עד שהתרגל למערכת, כך שאתה עלול לחוות כאב זמני.

זה מושך אותך עד השיניים עם הרבה יותר לחץ מאשר פלטות קשירה עצמית בלבד. פלטות מהירות מיועדות למי שרוצה ליישר את השיניים אך נחוש שלא ללבוש אותן במשך שנה-שנתיים, מה שאופייני לטיפול.

דיימון אומר שהעלות של מערכת דיימון דומה לפלטה המסורתית

אך משתנה בהתאם לכמה זמן המטופל צריך ללבוש אותן והאם יש צורך בטיפולים אחרים או הליכים נוספים. כן, רופא השיניים המשפחתי שלך יכול להציע לך טיפול יישור שיניים, וחלקם עשויים להציע לך פלטות דיימון, אבל הם לא מומחים ליישור שיניים הנקראים אורתודנטים.