כדי לשמור על השטיח שלך במצב מעולה, הקפד לנקות אותו בצורה מקצועית. לאחר ניקוי מקצועי של השטיח שלכם, תצטרכו להמתין לפחות 6 שעות לפני ההליכה עליו, ולתת לשטיח מספיק זמן להתייבש ברוב האזורים הניתנים להליכה.

מנקה אדים מקצועי יסיר את השכבות הללו

וישאיר את הספה שלך עם ריח טוב. זה למעשה מסיר אותם, שומר על רהיטים ואוויר טריים יותר לאורך זמן. הנה איך פתרונות הניקוי הבטוחים והלא רעילים שלנו לחומצה פחמנית יכולים לרענן את הרהיטים שלך, להפוך אותם לרעננים יותר, בריאים ועמידים יותר.

לאחר מכן

מנקי הריפודים המוסמכים שלנו משתמשים בציוד המקצועי שלנו כדי להסיר את תמיסת הניקוי ואת כל הלכלוך, האבק והאלרגנים שהוא קולט מאוויר הבית שלך, ומותיר את הרהיטים שלך בהירים ונקיים יותר משיטות ניקוי חלופיות, בריאות יותר. מומחי הריפודים בעלי הכשרה המקצועית שלנו מוכנים לספק פתרונות לצרכי ניקוי הריפודים שלך.

חברת ניקוי השטיחים שלנו בוולנסיה שמחה לספק שירותים אלו לבתים

דירות, בתים משותפים, דירות סטודיו וחללים מסחריים. השירותים שמציעה אוקסי פרש כוללים לא רק ניקוי שטיחים, אלא גם ניקוי שטיחים, ריפודים, אריחים ודייס, ניקוי רצפות עץ והסרה מלאה של ריחות. זהו מנקה השטיחים הידידותי ביותר לסביבה בעולם בשל העובדה שתהליך הניקוי מועיל לא רק לבעלי הבית, אלא גם לסביבה.

לחלק מהעסקים אין את התכונה הזו

אז אם אתה מחפש חומרי ניקוי לעסק שלך, אולי תרצה לשקול את Coit. Coit Carpet Cleaning, אשר קיימת בשוק כבר 69 שנים, היא לא רק חברת שירות עשה זאת בעצמך אלא גם מתמקדת בניקיון משרדים ארגוניים. Coit היא חברה מאוד גמישה שיכולה לספק שיפורים לבתים ועסקים, והיא מושלמת לשיווק שיכול לעשות מטלות ומטלות.

עם למעלה מ-70 שנה בעסקי ניקוי השטיחים והריפודים

סטנלי סטימר מתגאה בזכיינות ב-49 מדינות ובמגוון שירותים כדי לשמור על הבדים שלך יפים ורעננים. לניקוי רהיטים וריפודים, החברה מציעה שירותי ניקיון לספות עור, פוליאסטר, פשתן, כותנה, צמר ומיקרופייבר, כאשר המומחים יכולים לקבוע את המחזור הנכון גם עבור בדים ומרקמים המיועדים לניקוי יבש בלבד. Green Choice Carpet הינה חברה ארצית הכוללת בין שירותיה ניקוי ריפודים (כולל עור) ומשתמשת במיוחד במוצרי ניקוי אורגניים.

אנשי מקצוע אלה יכולים לא רק לנקות

אלא גם לשחזר ולהגן על ריפודי העור שלך. כך גם לגבי רהיטים סינתטיים או ספות סיבים טבעיים: שירותי ניקוי רהיטים של Chem-Drys יכולים להיות הנשק הסודי שלך להארכת איכות וחיי הרהיטים שלך. כל הבדים, משטיחים ועד וילונות ורהיטים, חייבים להיות נקיים. הרהיטים המרופדים בביתכם, כמו ספות, ספות וכיסאות, נמצאים בשימוש רב וצריך לנקות אותם, בדיוק כמו השטיחים שלכם.

גם אם אתה מנקה באופן קבוע

ייתכן שזה לא יספיק לפריטים שבהם אתה משתמש באופן קבוע, כמו שטיח ביתי. בנוסף, הצורך להשתמש בפורמולת ניקוי יכול להיות מעצבן אם יום אחד בזמן ניקיון הבית תמצא את עצמך סיימת עם המטלות. אז זכור לנקות את הריפוד שלך באופן קבוע בדיוק כמו שאתה מחליף את מסנן האוויר שלך כל 6-8 חודשים.

אנו עדיין ממליצים לבדוק את קודי ניקוי השטיח והריפודים שלך לפני השימוש בחומרי ניקוי

מכיוון שסוגי ריפוד מסוימים אינם מיועדים לשימוש עם ממיסים לניקוי. מומחי תעשייה ממליצים לבעלי בתים לנקות שטיחים כל 3-6 חודשים, במיוחד בבתים עם ילדים, חיות מחמד, או אם מישהו בבית שלך סובל מאסטמה או אלרגיות. ניקוי קבוע לא רק ישפר את מראה הבית שלך, אלא גם יחסל חיידקים ואלרגנים, ישפר את איכות האוויר בתוך הבית ויאריך את חיי השטיח שלך.

בין אם אתה זקוק לניקוי חד פעמי לאחר תאונת חיית מחמד על השטיח שלך או שאתה רוצה שנבקר אותך באופן קבוע לעסקים

אנחנו יכולים לעשות הכל. אנחנו יכולים לטפל בכל צרכי ניקוי השטיח, השטיח, הריפוד, האריחים והדייס, כמו גם שיקום נזקי מים. השירותים שלנו כוללים התאוששות מאסון נזקי מים, הסרת עובש, ניקוי אש ועשן, ניקוי שטיחים למגורים ולמסחר, ניקוי אריחים וטיטות ושירותי טיפול בשפכים. הפילוסופיה שלנו היא שאנחנו יכולים ונקים כל דבר שאפשר לנקות.

אנו משתמשים בפטנט שלנו לניקוי הריפודים The Natural(r) – אותו פתרון ניקוי מוגז, ידידותי לסביבה ומוסמך שאנו משתמשים בו כדי לנקות עמוק ובריא את השטיחים שלך – שעושה פלאים גם עבור רהיטים מרופדים.

לאחר מכן

אנו משתמשים בחומרי ניקוי ידידותיים לבדים כדי להסיר בבטחה את כמות הלכלוך המרבית. Chem-Dry משתמש בכוח הגז כדי להרים לכלוך ולכלוך אל פני השטח של שכבת הבד, שם הוא נשאב משם דרך מערכת הניקוי החזקה שלנו Chem-Dry. השיטה הייחודית לניקוי שטיחים תרמית של Chem-Dry רותמת את הכוח של הפחממה כדי להסיר יותר לכלוך ולכלוך מהשטיחים, ומספקת ניקוי עמוק יותר לאורך זמן. שיטות הניקוי של Chem-Drys HCE נבדקו ונבדקו על ידי מעבדות מובילות לאיכות אוויר מובילות להסרת ממוצע של 98.1% מהאלרגנים הביתיים הנפוצים מהשטיחים והריפודים שאנו מנקים.

שירות ניקוי הריפודים שלה משתמש בתהליך בן שני שלבים

כדי לנקות ביסודיות את הספה ולהסיר כל כתמים עקשניים. מנקי ריפודים יכולים לנקות ארונות שלמים על בסיס קבוע או לפי דרישה, או שהם יכולים לעבור טיפול נקודתי כדי להסיר כתמי חיות מחמד, מזון, משקאות, שמן ושומן. גורמים המשפיעים על העמידות כוללים את כמות הרהיטים שיש להזיז, אופן ניקוי השטיחים (למשל ניקוי בקיטור, ניקוי יבש, ניקוי קצף), מצב וגודל השטיח והצורך בהסרת כתמים. אבל בלי לנקות במשך זמן רב, הרהיטים המרופדים שלכם יכולים להתחיל להתבלות ולהיראות מלוכלכים, מה שיכול להשפיע על תפיסת החדר כולו.

למרבה המזל

רוב השירותים המקצועיים משתמשים במוצרי ניקוי בטוחים ולא רעילים, כך שתוכלו להיות בטוחים שלא תצטרכו להתמודד עם שאריות מסוכנות. חברות ניקוי ספות מקצועיות עושות מחקר והשכלה רבה על התהליך שהן משתמשות בהן, מה שיכול להפוך שירותים מקצועיים להשקעה משתלמת עבורכם. בחרנו את חברות ניקוי הספות הטובות ביותר על ידי התבוננות בחברות ריפוד מנוסות (למרות שהן גם מנקות שטיחים ושטיחים) ויש להן משרדים ברחבי הארץ כמו סטנלי סטימר. מציעה גם ניקוי תעלות אוויר, שטיחים, שטיחים, בטון, וילונות ותריסים, אבן טבעית, אריחים וטיט, רהיטים ורצפות עץ.
בכדי לקרוא עוד פרטים מורחבים על ניקוי ספות ומושבים וחברה מומלצת לניקוי ספות ושטיחים מומלץ לבדוק כאן: the-art-of-cleaning.co.il