לא מעט תהיות עולות לגבי הזרקת חומצה היאלורונית. אחת מהשאלות השכיחות ביותר היא השאלה לגבי הסיכון בהזרקה מהסוג הזה. בעבר היו כאלה שסברו כי מדובר על טיפול יחסית מסוכן, כזה שלא מתאים לכל אחד. אך עם השנים הטיפול הזה הפך להיות לאחד מהטיפולים הכי מבוקשים אצל גברים ונשים. אז האם באמת מסוכן להזריק חומצה היאלורונית? את התשובה תוכלו למצוא במאמר הבא. את התשובה סיפק לנו ד"ר אנדרי אופק, אחד מהמנתחים הפלסטיים המובילים בישראל.

הזרקת חומצה היאלורונית לא מסוכנת

נתחיל מהסיבה שבגללה החלטתם להיכנס למאמר הזה. הזרקה של חומצה היאלורונית היא לא מסוכנת. החומר הזה הוא חומר בטוח לשימוש, כזה שהוכיח את עצמו לאורך השנים. כך שאתם יכולים להיות רגועים כאשר אתם בוחרים לבצע את הטיפול הזה. נדיר מאוד לשמוע מקרים שבהם נשים או גברים נפגעו כתוצאה מהזרקת חומצה היאלורונית. אך איך תוכלו להיות בטוחים כי אתם לא עושים החלטה שתצטערו עליה? יש לנו כמה טיפים שיכולים לאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם בכיוון הנכון. שלא תצטערו על הבחירה שאותה עשיתם ושלא תסבלו מכל מיני בעיות שונות.

בוחרים רופא פלסטי מוסמך ומנוסה

זה נכון שבאופן עקרוני הזרקת חומצה היאלורונית היא לא מסוכנת. אך אתם צריכים לדעת כי לרופא הפלסטי יש הרבה מאוד אחריות בידיים. מה זה אומר? המשמעות היא שתצטרכו לסמוך עליו שהוא יבצע את העבודה כמו שצריך. אם הרופא לא יבצע את המשימה כמו שצריך, אתם עלולים לשלם על כך ביוקר. לכן כאשר תבחרו את הרופא האידיאלי תוודאו כי הוא רופא שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות. ברגע שאתם סומכים על הרופא שמבצע את ההזרקה, לא אמורות להיות עוד חששות מהצד שלכם. כמובן שאם יש דברים שפחות נראים לכם בעין, תמיד תוכלו להתייעץ עם הרופא על מנת לקבל תשובות.

לא מבצעים הזרקה בכל מקום

על מנת שתוכלו להיות בטוחים מוטב כי תסתכלו היטב על הקליניקה שבה אמור להתבצע הטיפול. הזרקת חומצה היאלורונית בצורה בטוחה תתבצע בקליניקה מנוסה ואיכותית. קליניקה שמעסיקה רק אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, כאלה שתוכלו לסמוך עליהם. אם יש לכם ספק לגבי קליניקה כזאת או אחרת, מוטב כי מיד תחפשו אחר אלטרנטיבה אחרת. החדשות הטובות הן שתוכלו למצוא לא מעט קליניקות המציעות הזרקה של חומצה היאלורונית. זה בידיים שלכם לעשות את הצעדים הנדרשים על מנת שתוכלו להיות בטוחים.

צילום:freepik