תרופות סבתות אינן רק מדריך לטיפולים מסורתיים;

הוא גם מתאר בצורה חיה עולמם של הסבים, הסבים והסבים שלנו. זה מראה עד כמה הם יצירתיים ובעלי תושייה עם החומרים בהישג יד, וכי מדובר בנשים במשפחה שלמרות ההדרה ממקצוע הרפואה, נדרשות להגן עליהן. בריאות משפחותיהם.

מסיבות משפחתיות

הם הצליחו לרפא פריחות, עור יבש, קרקפת מגרדת ומחלות אחרות. הרבה לפני שהתרופות המודרניות היו כל כך זמינות, משפחות טיפלו במחלות יומיומיות באמצעות תרופות ביתיות ies. שנה אחר שנה עושים בהם שימוש חוזר ומשכלל, עוברים מדור לדור, ואז מועתקים באהבה לחוברות "קבלות" אישיות.

כל אחד מהספרים הללו מציג תרבות ומסורת חזקה באמריקה הלטינית הכוללת אהבה ויחסים חינוכיים

טקסטים אחרים שיכולים לשמש גם לדיון ולחקור תרבויות ומסורות עשויים לכלול את סבתא ואני בפרעוש (Juan Felipe Herrera, 2002, ראה WOW Review Vol. מדריך זה כולל גם טיפים שיעזרו לחוקרים צעירים להבין כיצד לנווט בבית. – —- הילדים שלי אוהבים את תשומת הלב הנוספת, ואני מעדיף לנסות קודם כל תרופות פשוטות מיושנות. תמיד חשבתי שאוכל לכתוב ספר שלם על תרופות ביתיות שסבתא שלי קנתה לכל מחלה. לא משנה איזו תרופה סבתא שלי בשימוש, ידעתי שזה תמיד יגרום לי להרגיש טוב יותר.

כאמא

אני מכינה תה לילדים שלי ומשפשפת את החזה שלהם עם ויקס, ובמקרה של מחלה אני מכינה להם מרק עוף ביתי. כשהילדים שלנו לא מרגישים טוב, אנחנו תמיד מחפשים את התרופות הביתיות של סבתא, בדומה לילדה בספר מחפשת את סבתה. סבתות מפורסמות בתרופות הביתיות שלהן ובדברי חוכמה קצרים.

עם מחלה מגיעות תרופות כמו גלולות ו סירופים

אבל במקום ה-usu עם תרופות, אתה יכול לחזור לאיזו חוכמת ריפוי ישנה עם התרופות הביתיות הטבעיות של סבתא. התרופות הביתיות הטבעיות של סבתא הן תמיד בחירה נבונה, אבל אם יש לך מצב רפואי חמור, פנה לרופא שלך. הימנע מכדורים למחלות נפוצות ונסה את התרופות הביתיות הטבעיות של סבתא לבעיות נפוצות כמו הצטננות, שיעול, כאב גרון, כאבי גוף ועוד. אלו התרופות הביתיות של סבתא שלי, אשמח לשמוע את התרופות הביתיות שלך בתגובות למטה.

אנשים רבים

גם סבתות וגם הורים, טוענים שהם מורחים את Vicks VapoRub על רגליהם של המטופלים לפני השינה. הנוזל החם במרקים מתחמם ומוציא אדים שמאבדים ריר. בנוסף, תכונותיו האנטי דלקתיות הופכות אותו לבעל ברית טוב במאבק במחלות לב ועשויות לסייע במניעת הצטננות אם נלקחת מוקדם. זה עוזר לשמור על בריאות רקמות החיבור שלנו, מבטיח תפקוד תקין של הלב ומחזק את המערכת החיסונית.

הם יכולים לתת לך עצות רבות כיצד לטפל בכאב גרון או הצטננות

אבל אחד המעניינים ביותר הוא זה, והוא עובד טוב במיוחד עבור ילדים. מעורבבים במים רותחים, מרכיבים אלו לא רק מרגיעים; הם יכולים להילחם באופן פעיל בגירוי הגרון הנגרם מהצטננות או שפעת. עקוב אחר הקישורים למטה כדי ללמוד כיצד להשתמש בדבש כתרופה, כולל הכנת טיפות דבש וג'ינג'ר משלך לכאב גרון.

התבלין הזה משמש לא רק בבישול, אלא הוא גם אחת התרופות הטבעיות העתיקות בעולם. סבתי שתתה טה דה קנלה (תה קינמון) והשתמשה בתבלינים ארומטיים בתבשילים מלוחים ומתוקים.

אחת התרופות המפורסמות ביותר של סבתא שלי היא להוסיף כפית מלח לכוס מים כדי לטפל בחרדה ומתח. השתמשתי בו פעמים רבות בחיי, הפעם הראשונה הייתה לפני שקיבלתי מבחן רישיון נהיגה בגיל 16.

בזמנו אנשים השתמשו בו כמתנה למשפחת המלוכה

וזה היה זהיר להשתמש בו כחלק מתרופות ביתיות טבעיות למחלות. נראה שהסבתות שלנו הבינו זאת בכך שהעניקו למשפחותיהן מזון ותרופות עשירות בוויטמינים ומינרלים כדי לעזור לגוף להילחם בזיהומים. כשצריך לתקן משהו בבית, סבתא שלי מצאה דרך לתקן את זה.

סבתא שלי בסופו של דבר הכינה לעצמה מרקחת שמקלה על גירוד הרבה יותר מהחומרים הוורודים. סבתא שלי נהגה לגדל תה קמומיל בחצר האחורית שלה ותמיד הכינה לי כוס מנזנילה חמה אם כואב לי בטן או לפני השינה.

תה חם

פונץ' חם, מים חמים עם דבש ולימון – משקאות חמים נראים כמו האהובים על סבתות בטיפול בהצטננות. אם כבר מדברים על מלח, מי מלח היו נושא שחוזר על עצמו ברשימת התרופות של סבתי. הרופא שלי נתן לי כל מיני עצות, כולל משככי כאבים, כי הם מאוד כואבים.

הדבר הראשון שצריך לשים לב אליו

הוא Simple Remedy, גיבוי חדשני לגיבוי הישן לכאבי בטן: עוף ואורז. אם אתה בדרך כלל לא מבשל לבד, Simple Remedy עולה מדרגה מהרבה מוצרים מבוססי עוף ואורז בשוק. בסך הכל, אני ממליץ בחום לכל הורה לחיות מחמד לשמור את חבילת Simple Remedy בהישג יד. גב' גרייב נותנת גם תרופת סמבוק ונענע, ומציינת את השימוש בפרחי סמבוק מיובשים.

 

למידע מורחב בתחום של תרופת סבתא באפשרותך לבקר באתר trufotsavta.co.il