אחד מהניתוחים הפלסטיים הכי פופולריים הוא ניתוח שתלים בחזה. לא מעט נשים שלא אוהבות את החזה שלהן מחליטות להכניס שתלים אליו. כאשר המטרה היא שכל אישה תקבל את החזה שהיא תמיד חלמה עליו. אך במקרים מסוימים ישנו צורך לבצע החלפה של השתלים בחזה. החלפת שתלי חזה זה לא דבר מאוד שכיח, אך הוא קורה בסבירות גבוהה בחלק מהמקרים. מתי צריך לבחור באפשרות של החלפת השתלים הישנים בשתלים חדשים? אנו נסקור בפניכם 4 סיטואציות שכיחות שכל אחת צריכה להיות מודעת אליהן.

כאבים באזור השתל

אין לכן מה להיכנס לפאניקה, ניתוח השתלת חזה הוא אחד מהניתוחים הכי בטוחים שיש. לא מעט נשים מספרות כי אחרי ביצוע הניתוח, הן בכלל לא מרגישות בשינוי. השינוי היחיד יבוא לידיי ביטוי מבחינת הנראות הוויזואליות של החזה. אך במקרה שבו אישה סובלת מכאבים באזור השתל, ישנו צורך להחליף אותו. ד"ר אבישי וינברגר, מנתח פלסטי, מספר כי יכולות להיות סיבות רבות לכאבים באזור זה.

רצון לשנות את צורת החזה

נשים רבות מחליטות לאחר תקופה מסוימת לשנות פעם נוספת את הצורה של החזה. יש כאלה שרוצות להגדיל את החזה עוד יותר, ולכן ישנו צורך להחליף את השתלים. אחרות מעוניינות להקטין את החזה, כל אחת מסיבותיה שלה. החלפת שתלי חזה במקרה הזה היא הכרחית על מנת שהאישה תהיה מרוצה מהמראה החיצוני שלה.

צניחת חזה

תופעה שיכולה להתרחש מספר שנים לאחר ביצוע הגדלת חזה היא צניחה של החזה. כלומר שהחזה צונח כלפי מטה, והוא כבר לא נראה מוצק כמו פעם. במצב כזה ישנו צורך לבצע ניתוח חזה נוסף על מנת להשיג את הצורה הרצויה. החלפת שתלי חזה תאפשר לאישה להחזיר את החזה למראה האידיאלי שלו. ד"ר אבישי וינברגר מספר כי אחוזי ההצלחה של ניתוח חוזר גבוהים כמו סיכויי ההצלחה של הניתוח הראשון.

קרע בשתל

ככל שעוברות השנים, כך האיכות של השתלים גדלה עוד יותר. בעבר קרע בשתל היה מאוד שכיח, ולא מעט נשים היו סובלות מסיבוכים שונים של סיטואציה כזאת. אך כיום נדיר מאוד לשמוע על נשים שמספרות כי השתל שלהן נקרע. אך עדיין מוטב כי כל אישה תדע כי במקרה של קרע בשתל ישנו צורך להחליף את השתל הקרוע. החלפת שתלי חזה במקרה הזה זוהי לא רשות אלא חובה, ומוטב לעשות זאת מוקדם ככל האפשר.

צילום:freepik