במאמר זה נסביר מה המשמעות של איש מקצוע ונראה לך כיצד תוכל להתנהג ולהרגיש כאיש מקצוע במהלך העבודה

לפני שתבחר מקצוע, בין אם זו עבודה סוציאלית או תחום קשור, עליך לשקול את האינטרסים האישיים שלך, כישורים ייחודיים ויעדים מקצועיים. כשאתה בוחר בשירות מקצועי, עליך להיות מודע לכך שאם אתה רוצה להיות איש מקצוע, מדובר במיומנויות, כשירות ונקודת המבט והנטייה הנכונים.

זיהוי ערכי הליבה שלך יעזור לך להתמקד בקריירה שאתה מוצא ביותר

כאן תוכל ללמוד כיצד לבחור ולשנות מסלולי קריירה כדי למצוא יותר אושר ומשמעות בעבודתך. למד לחקור הזדמנויות, לזהות את נקודות החוזק שלך, לרכוש מיומנויות חדשות, ולהיות אומץ לבצע שינויים לאחר שמצאת את מסלול הקריירה המתאים לך.

אתה יכול לבחור לשנות את הקריירה שלך למשהו שאתה אוהב או מתלהב ממנו. שינוי יכול להיות קשה, אך שינוי בעבודה יכול להיות נחוץ לצמיחה אישית ומקצועית.

כריסטיאן אילר

מומחה לקריירה בספקית קורות החיים המקוונת זטי, סבור כי הזמן הטוב ביותר הוא לא כאשר יש לך צורך דחוף להחליף מקום עבודה. בחירת מסלול הקריירה היא דרך מצוינת להתחיל את הקריירה ולבנות את הכישורים, ההכשרה והניסיון הנכונים כדי למצוא עבודה מספקת ומתגמלת. הרעיון לעשות שינוי בקריירה עשוי להיראות מציאותי יותר מההחלטה להפוך לספורטאי או לאסטרונאוט.

אנשים לא בוחרים את מסלול הקריירה שלהם בצורה קלה או פוגעים באבני הדרך בקריירה שלהם

העבודה הראשונה או התואר האוניברסיטאי שלך, למשל, מסמנים את תחילת הקריירה שלך. צמיחה והתקדמות מקצועית דורשים לרוב לימוד טכנולוגיות חדשות או שיפור כישורים קיימים.

ככל שאתה עובד יותר הסיכוי שיש לך כישורים שניתן להעביר לקריירה חדשה יותר

הזדמנויות קריירה דינאמיות מתפתחות כאשר התקנות והטכנולוגיה מאפשרות למידה לכל החיים והתפתחות מקצועית מתמשכת. הסמכה יכולה לעזור לך להתקדם ולהוביל לקריירה מהנה יותר, ואנשי מקצוע מוסמכים לרוב מאושרים יותר מאנשים שאינם מוסמכים.

הכירו בכך שהמותג האישי שלכם

כמו מותגים ארגוניים רבים, משתנה ככל שהקריירה שלכם צומחת. חשוב שתחשוב מחדש על מטרות הקריירה שלך ככל שאתה גדל כדי להבטיח שהיעדים שלך יישארו ניתנים להשגה ותואמים את תחומי העניין שלך. שביעות הרצון שלך מהתפקיד בתפקידים קודמים יכולה גם לעזור להשפיע על בחירת הקריירה שלך.

אין מספר מנטורים נכון או לא נכון כשאתה מתקדם בקריירה המקצועית שלך. יחסי החונכות הנכונים הם כלי רב עוצמה לצמיחה מקצועית ויכולים להוביל למשרות חדשות, קידומים ואיזון טוב יותר בין עבודה לחיים.

אם אתה מחפש קריירה עם משמעות

פעולה, גיוון ושביעות רצון יש מגוון אפשרויות קריירה שתוכל לשקול מעבר לעבודה סוציאלית. למד כמה שיותר על דרכים לברר אם אתה נהנה מהקריירה שבחרת או לא וצור את הקשרים המובילים אותך לעבודה החלומית שלך.

אם אינך בטוח כיצד אתה מרגיש מוערך

מנטור יכול לעזור לך לעצב את הקריירה שלך. כאדם וכמי שאוהב לעזור לאחרים, ישנן שתי סיבות נפוצות לכך שאנשי מקצוע בוחרים במשאבי אנוש כנתיב הקריירה שלהם. אלה סיבות מספיק טובות להתחיל, אבל הן לא מספיק טובות כדי להיות מצוינות.

מורים שמכירים את נקודות החוזק והחולשות של תלמידיהם יכולים לעבוד איתם ברמה האישית

כדי לעזור להם לנצל את היכולות שלהם בצורה פרודוקטיבית יותר ולמצוא דרכים להפוך את החולשות לחוזקות. המאמר שלנו "8 דרכים להעדיף את ההתפתחות המקצועית שלך" מסביר כיצד עבודה עם אחרים יכולה להגדיל את היכולת של כל הצוות שלך.

איש מקצוע מוסמך לבריאות הנפש

כגון פסיכולוג, יכול לעזור לאנשים לפתח אסטרטגיות מתאימות להתקדם. אתה יכול לפנות לרופא או למבטחת הבריאות שלך כדי לבקש שירותי הפניה מהארגון המקצועי הלאומי להתעללות בחומרים ובריאות הנפש ומהוועדת הבוחנים האמריקאית לעבודה סוציאלית קלינית.

לאחר שתצמצם משרה או קריירה מסוימת

תמצא שפע של מידע בתיאורי התפקיד, השכר הממוצע והערכות הצמיחה העתידית. עובדים מתחלפים בין אותם תפקידים או תפקידים שונים כשהם מתמחים ומשנים מסלולי קריירה. עם כל המידע וההקשר המקצועי הזה, צור רשימה של פעילויות שיעזרו לך לצמצם את מסלול הקריירה שלך.

הסטטיסטיקה מצביעה על כך שלאנשים עובדים היו שבע קריירות בחייהם

אברי רוט, מאמן קריירה שינוי, ראה יותר מדי אנשי מקצוע שמוצאים ונשארים באזור הנוחות שלהם. לפני שש שנים, מאמנת הקריירה של Life Purpose Gracie Miller סייעה לאנשים להחליף מקום עבודה כשהם לא בטוחים שהם מוכנים.
למידע מורחב אודות קידום אתרים בדרום – ליאור ישנו ואיך נדע לבחור אנשי מקצוע והאם משנה האזור? עליך לגלוש לאתר yeshnoseo.co.il