תנוחת השינה, צורת הגוף והמשקל משפיעים על בחירת המזרן הטוב ביותר ומספקים תמיכה לגב, נוחות ותכונות חשובות אחרות. משקל הוא גורם עצום שיש לקחת בחשבון בבחירת מזרן חדש כיוון שהורדת, תחושת קרירות ותמיכה במיטה יכולים להיות מושפעים מכמות המשקל שלך.

מכיוון שרוב המזרנים מיועדים לאנשים ישנים במשקל ממוצע ובעוצמה בינונית

לא אמורה להיות לך בעיה למצוא מיטה העונה על הצרכים הללו. באופן כללי, מזרן בעל חוזק בינוני (5-7 בסולם 1-10) מספק את התמהיל הטוב ביותר של תמיכה ונוחות עבור רוב הישנים.

ישני קיבה ישנים הכי טוב עם מזרן יציב התומך ביישור הגוף הנכון ומונע משיקוע. מי שישן בצד מעדיף מזרן רך, אך ישני בטן מרגישים הכי בנוח עם מזרן בינוני עד יציב מאוד. מזרנים בינוניים רכים עד בינוניים.

כדי להפוך את עצמך לנוח יותר, כדאי להוסיף ריפוד או מזרן קצף אם המיטה מוצקה מדי, או לקנות מזרן חדש המועיל לשני צידי השינה.

מיטה יציבה מבטיחה שהגב והעמוד השדרה יישארו נתמכים לאורך כל הלילה

בהשוואה למזרן רך המאפשר לגב לתלות מעל המיטה, מה שעלול לגרום לכאבי גב. מזרן קבוע מומלץ לרוב על ידי קמעונאים אם אתם מחפשים מזרן ששומר על גבכם בזמן השינה ומפחית לחץ במקומות על עמוד השדרה והמפרקים. עבור ישנים אחוריים, סוג המזרן המתאים ביותר עבורם צריך להיחשב כמספק את התמיכה הטובה ביותר לתת לעמוד השדרה משהו שישאיר אותו מיושר במהלך השינה.

אתה צריך מזרן שיש לו מספיק יציבות

כדי להימנע מכאבים, אבל מספיק רכות כדי להקל על הלחץ. בסולם של 1 עד 10, ישנים אחוריים ימצאו את המזרן האידיאלי בטווח של 5-7. מניסיוני, שינה ישנה שרוצה ללכת לישון נוחה בנוחות בטווח של יציבות 55-7-10 בסולם החוזק-כאשר 1 הוא המזרן הרך ביותר בכדור הארץ ו -10 הוא המזרן החזק ביותר על פני כדור הארץ .

זה חשוב בבחירת מזרן

מכיוון שתנוחת השינה שלך תעזור לקבוע עד כמה המזרן החדש שלך יהיה רך או מוצק. לתנוחות שונות דרישות תמיכה שונות, כך שהמזרן האידיאלי שלך תלוי אם אתה ישן בצד או משולב. חומר המזרן האידיאלי שלך, מוצקותו, עוביו והתאמתו תלוי גם בשאלה אם אתה ישן או כלשן.

מזרן טוב לישון בצד צריך שיהיה לו מספיק מקום בכדי לתת למותניים ולכתפיים לשקוע לאחור ולתמוך במותן ובאזור המותני

עבור ישן קדמי, מזרן קפיצי כיס יעבוד כדי לתמוך בך במקום הנכון, וקצף זיכרון יגרום לך להרגיש מאופק יותר. עבור ישנים בגב, הגב הוא תנוחת השינה הטובה ביותר מכיוון שהמזרן שלך תומך ביישור הנכון של עמוד השדרה.

למרות שהם אינם אידיאליים עבור ישני קיבה ויכולים לגרום לעיוותים שעלולים לגרום לכאבי גב

מזרני קצף זיכרון קצף הם רוב המזרנים המקוונים הזמינים, וזה לא מפתיע בהתחשב בכך שהם ידועים כאחד הנוחים ביותר סוגי מזרונים. אם אתה רוצה תחושה חזקה במיוחד במזרן שלך, אולי כדאי להסתדר בלי קצף זיכרון. מזרני קצף זיכרון בסולם חוזק בינוני נוטים להיות טובים יותר לאנשים הסובלים מכאבי גב שכן שכבות של קצף זיכרון עוזרות לתמוך ולנחם את עמוד השדרה המותני, כמו גם להתאר את הירכיים, הכתפיים והגוף.

עבור ישני קיבה

מזרן מוצק טוב שומר אותם בצורת U ואינו נחנק כשהם מונחים עם הפנים כלפי מטה על המזרן. מזרן בעל חוזק בינוני רך מספיק בכדי להפעיל לחץ על הכתפיים בעת שינה לרוחב, אך יציב דיו לתמוך בירכיים בעת נודניק על הגב. הכרח זה פירושו כי ישנים לרוחב רוצים להיצמד למזרן רך המתאים את עצמו לקימורי הגוף כדי למנוע חסימה לא נעימה בלילה.

עם מזרן קבוע

ישנים מרגישים את ההשפעות של נקודות לחץ חדות על אזורי הגוף הרחבים יותר, כגון כתפיים וירכיים, וחשופים יותר למיקום לא נכון. ישנים בגב ובטן עלולים לחוות כאבי גב אם המזרן רך מדי או מוצק מדי, מה שלוחץ את העקומה הטבעית של עמוד השדרה המותני. לכן ישנים אחוריים צריכים לקבל מזרן יציב עד יציב עם קווי מתאר קלים עד בינוניים.

בחר מזרן על בסיס תנוחת השינה שלך חשוב לקחת בחשבון את תנוחת השינה שלך בבחירת מזרן חדש

כדי להבטיח שתמצא מיטה העונה על הצרכים הספציפיים שלך. אחד החומרים הנכונים לבחירה: ישנים בצד בדרך כלל זקוקים למזרן רך, בעוד שישי הבטן זקוקים למזרן יציב, במיוחד אם השינה האחורית נופלת קדימה. פעמים רבות נחשבים כישירי קיבה כמיקום השינה הגרוע ביותר, כך שמזרן טוב מבטיח שלא תחוו כאבים או אי נוחות מיותרים.
על מנת לקרוא פרטים מורחבים אודות מזרנים 2021 מומלץ לבקר ב- vertex-il.co.il

מיטת קופסת מזרן נוטה להשתמש יותר בקצף או בחומרים דמויי קצף ממזרן ליבת קפיצים; כך שאם מזרן אינו מתאים לך

ייתכן שתעדיף את התחושה של מזרן ליבה קפיצי מסורתי. בהתאם להעדפתך אתה יכול לקנות גרסאות רכות, בינוניות או מוצקות שיכולות לנשום כמו מזרוני קצף זיכרון או מזרוני לטקס, וזה אידיאלי כאשר אתה מתחמם בלילה. למותג אחד יש 6 מותגים "האפטיים" ועוד 5 "חוזק בינוני" או "היברידי", שהם מזרני קצף בינוניים עד מוצקים.

מזרני קצף זיכרון הם אידיאליים עבור ישנים לרוחב

אנשים הסובלים מכאבי פרקים וזוגות שאינם רוצים להיפול ולסובב זה את זה. ישנים אחוריים יכולים להפיק תועלת ממגוון רמות נוחות, אך המזרנים המסומנים בצורה הטובה ביותר נופלים אי שם באמצע מסיבות חוזק.